تهران و دمشق طرح اقتصادی مقاومت را تهیه كنند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا ،' حامد حسن ' روز شنبه در همایش نخستین نمایشگاه اختصاصی تولیدات سوریه در تهران تصریح كرد : این طرح قادر است كشورهای دیگر چه در منطقه و چه در سطح بین المللی را در بر گیرد و می تواند به طرح سیاسی مقاومت كه رهبریت آن را دو كشور سوریه و ایران در منطقه برعهده دارند، مورد حمایت قرار دهد .

همایش نخستین نمایشگاه اختصاصی تولیدات سوریه در تهران با حضور وزرای اقتصاد و بازرگانی ، صنعت ، معدن وتجارت دو كشور ، معاون رییس جمهوری كشورمان ، سفرا و بخش های خصوصی ایران و سوریه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد .

نخستین نمایشگاه اختصاصی تولیدات سوریه در ایران از امروز به مدت پنج روز و با شركت 260 شركت سوری دایر است .

سفیر سوریه در تهران با بیان اینكه این نمایشگاه پدیده ای اقتصادی و سیاسی بسیار مهم به شمار می آید كه منعكس كننده اراده رهبریت دو كشور در راستای ارتقای روابط اقتصادی و بازرگانی است ،افزود: نمایشگاه می تواند با روابط سیاسی ، برادرانه و مستحكم فیمابین هم سطح شود .

حامد حسن،در بخش دیگری ازسخنان خود از رهبری جمهوری اسلامی در راس آن رهبرمعظم انقلاب اسلامی به دلیل بیاناتشان در باره حمایت از اقتصاد سوریه و خرید معادل یك میلیارد دلار از تولیدات سوریه با در نظر گرفتن بخشودگی های گمركی قدردانی كرد .

از نظر این مقام سوری ، نمایشگاه اختصاصی تولیدات سوریه در ایران بار دیگر اراده نیرومند رهبری دو كشور جهت تحكیم روابط اقتصادی و بازرگانی فیمابین به ویژه پس از اجرایی شدن موافقتنامه تجارت آزاد رامورد تاكید قرار می دهد.

وی افزود: این نمایشگاه همچنین بر قدرت و توان دو كشور برای پشت سر گذاشتن سیاست های اعمال تحریم و مجازات وبی اثر نمودن فشارهای مالی واقتصادی تاكید دارد .

اقتصام **1601**1319





:: برچسب‌ها: نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: