روخوانی و روانخوانی قرآن در كشور تقویت شود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، 'داود تك فلاح' روز شنبه در نشست خبری افزود: هر چند نمی توان به این افراد، لقب بی سواد را داد اما آنان از تبحر لازم در زمینه روخوانی و روانخوانی قرآن بی بهره هستند.

وی گفت: از آنجا كه بزرگترین طرح در قالب اختصاص نیم درصد بودجه سازمان ها و دستگاه ها به فعالیت های قرآنی، توانمندسازی آحاد جامعه در روخوانی، روانخوانی و صحت نماز است، سازمان دارالقرآن نیز در این عرصه وارد عمل خواهد شد.

تك فلاح ادامه داد: سهم این سازمان در طرح مذكور، آموزش 120 هزار نفر است كه با همكاری موسسات قرآنی - مردمی و در قالب 30 جلسه به اجرا در می آید.

وی اضافه كرد: برگزاری 14 دوره تربیت مدرس قرآن، چاپ و توزیع 10 كتابچه در كنار طرح های تربیتی، انجام طرح های مختلف در حوزه حفظ، قرائت، مفاهیم، پیش دبستانی و كادر تخصصی از دیگر برنامه های سازمان دارالقرآن الكریم در سال جاری در قالب بودجه نیم درصدی است.

تك فلاح، از تولید بسته های آموزشی غیرمكاتبه ای، دوره آموزش عمومی مفاهیم قرآن ویژه مداحان و مدیران موسسات قرآنی، چاپ 45 عنوان كتاب تالیفی، چاپ 11 كتاب در حوزه پیش دبستانی، راه اندازی 30 مركز قرآنی، چاپ و توزیع 75 هزار جلد كتاب آموزشی ومعارفی قرآن و برگزاری دوره های تخصصی برای تربیت تفسیر گو به عنوان دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری نام برد.

فراهنگ ** 1883 ** 1071





:: برچسب‌ها: سفید , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: