رئیس اسبق شین بت رهبران فعلی رژیم صهیونیستی را فاقد صلاحیت دانست
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرگزاری رویترز، یووال دیسكین كه از روسای بازنشسته شین بت، سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی؛ است رهبران این رژیم را ناتوان در حل برنامه انرژی هسته ای ایران معرفی كرد.

وی با انتقاد شدید از مقامات رژیم صهیونیستی به طور اخص به شخص بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ایهود باراك وزیر جنگ این رژیم اشاره كرده است.

وی كه سال گذشته از مقام خود به عنوان رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ، شین بت، بازنشسته شد به گونه ای شدیداللحن از مقامات رژیم صهیونیستی انتقاد كرده و به آنان حمله ور شده است.

وی در همین خصوص تصریح كرد: 'من هیچ اعتقادی به شخص نخست وزیر و یا وزیر دفاع ندارم من واقعا به رهبرانی كه بر اساس احساسات كوركورانه و باورهای منجی گرانه خود تصمیم گیری می كنند هیچ اعتقاد و ایمانی ندارم.'

در حالی كه نتانیاهو و باراك تاكنون واكنشی به سخنان دیسكین نشان نداده اند ولی آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از وی ، انتقادات او را زیر سئوال برده است.

اظهارات دیسكین در حالی مطرح شده است كه چند روز پیش نیز سپهبد بنی گانتز یكی از فرماندهان رده بالای ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با روزنامه هاآرتص، ایران و رهبری آن را بسیار منطقی توصیف كرده بود و اذعان كرده بود كه این كشور به دنبال ساخت بمب اتمی نیست.

رئیس سابق شین بت به طور اخص نتانیاهو و باراك كه اغلب به تنهایی سیاست گذاری ها را مشخص می كنند را نوك پیكان حملات خود قرار داده است.

بر اساس این گزارش، سابقه همكاری نتانیاهو و باراك به 4 دهه پیش و زمانی كه هردو با هم در واحد فوق سری كماندو فعالیت می كردند، باز می گردد.

دیسكین در خصوص همكاری این دو نفر با یكدیگر گفت: ' آنان ذهنیت بدی را در رابطه با موضوع ایران ایجاد كرده اند آنان خطاب به مردم احمق گفته اند در صورتیكه اسرائیل اقدام كند در این صورت بمب اتمی ایران در كار نخواهد بود.'

گفتنی است كه اظهارات دیسكین كه روز جمعه در یك محفل خصوصی مطرح شد، كاملا ضبط شده است.

**2351** 3404





:: برچسب‌ها: برلین , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: