ایران و روسیه بر ضرورت عدم مداخله در امور داخلی سوریه تاكید كردند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا،' میخاییل بوگدانف' و ' رضا سجادی ' روز شنبه درباره اوضاع خاورمیانه مذاكره كردند كه وضعیت سوریه و مسایل این كشور در مركز توجه این دیدار قرار داشت.

بر پایه این گزارش، طرف های ایرانی و روس در این دیدار بر لزوم حل و فصل بحران سوریه از راههای مسالمت آمیز و بر اساس گفت و گوهای ملی بدون مداخله خارجی در امور داخلی این كشور تاكید كردند.

نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه به اهمیت فراوان حمایت از تلاش های 'كوفی عنان' نماینده دبیر كل سازمان ملل در امور سوریه و ماموریت ناظران سازمان ملل در این كشور اشاره كرد.

'رضا سجادی' سفیر ایران در روسیه نیز با تاكید بر لزوم حل و فصل مسایل سوریه از طریق گفت و گو ،اجرای طرح عنان را حائز اهمیت دانست.

روسیه بر خلاف كشورهای غربی كه از مسایل سوریه برای مداخله در امور داخلی این كشور سوء استفاده می كنند، بر حل و فصل مسایل سوریه از راه گفت و گو میان دمشق و مخالفان دولت اصرار دارد.

'میخاییل بوگدانف' بتازگی نیز اعلام كرد كه تنها گزینه برای گریز از جنگ داخلی در سوریه آغاز گفت و گوهای ملی در این كشور است.

وی خاطرنشان كرد: نمایندگان دولت سوریه و مخالفان آن باید بر سر میز مذاكره بنشینند كه ماده اصلی طرح شش ماده ای 'كوفی عنان' نماینده ویژه دبیر كل سازمان ملل در مساله سوریه است.

1592

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: شب , زرد , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: