نخستین كمپ نگهداری مهاجران غیرقانونی درشهر آتن آغاز بكار كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های خبری یونان در این رابطه در مرحله اول تعداد 51 مهاجر غیرقانونی یكشنبه شب با تدابیر امنیتی شدیدی در كمپ ' امقدالازا' واقع در جنوب غرب شهر آتن منتقل و اسكان داده شدند.

براساس گزارش ها در این رابطه در مرحله اول این محل دارای سه بخش خواهد بود و ظرفیت نگهداری 200 مهاجر را دارا می باشد .

براساس گزارش ها این كمپ برای نگهداری 1000 مهاجر غیرقانونی تدرك دیده شده كه رفته رفته بخش های دیگر آن تكمیل و مهاجران غیرقانونی به این محل منتقل خواهند شد.

در همین حال ' میخائیل خریسوخوئیدیس ' وزیر حفاظت شهروندان یونان در این رابطه اعلام كرد، یونان تاكستان بدون حصار نمی باشد و مصمم است كه كلیه مهاجران غیر قانونی را ابتدا جمع آوری و بتدریج از كشور اخراج نماید.

پزشكان بدون مرز با انتقاد از برخورد مسئولان با مهاجران و انجام آزمایشات پزشكی اجباری یكشنبه شب طی بیانیه ای اعلام كرد: مسئله درمان و بهداشت عمومی بایستی با ارایه خدمات پزشكی حل شود و نه بصورت اجبار كه باعث خواهد شد كه مهاجران نه تنها به پزشكان مراجعه نكنند، بلكه به علت ترس از بازداشت ، امراض خود را نیز پنهان نمایند.

پزشكان بدون مرز همچنین دراین بیانیه اعلام كردند: در بازدیدهایی كه از محل نگهداری مهاجران غیرقانونی در مرزهای كشور داشته اند، 60 درصد امراض این افراد، به علت شرایط بد حاكم بر این محل بوده است.

در همین حال ساكنان امقدالازا یكشنبه شب با تجمع در مقابل محل نگهداری و اسكان موقت مهاجران غیرقانونی تجمع و خواستار خروج آنان از این محل شدند.

احزاب سیاسی یونان مساله مهاجران غیرقانونی را به یكی از مورد مهم تبلیغات انتخاباتی خود مبدل كرده اند.

**2170**





:: برچسب‌ها: سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: