قائم مقام وزیركار:برای رفع معضل بیكاری باید ازهمه ظرفیت های جامعه بهره گرفت
نوشته شده توسط : blpwjob

'مجید دوست علی' روز دوشنبه در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینكه توسعه فرصت های شغلی و كاهش و یا رفع معضل بیكاری یك مسئله فرادستگاهی است، از مسوولان و بخشهای مختلف دست اندركار خواست با شناسایی فرصت های موجود اقتصادی از هیچ تلاشی برای ایجاد و توسعه آنها دریغ نكنند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی برای ایجاد و توسعه فرصت های شغلی در بخشهای كار، تولید و حفظ فرصت های اشغال موجود در كشور تلاش می كند.

وی بدون توضیح بیشتر گفت: سعی می كنیم با رفع مشكلات موجود در عرصه های مختلف گامهای موثری برای توسعه كمی و كیفی اشتغال و پایداری فرصت های شغلی برداشته شود.

دوست علی گفت: لایحه اصلاح قانون كار و تنظیم روابط كارگر و كارفرما توسط دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده، هم اكنون در مجلس در دست بررسی است.

وی ابراز امیدواری كرد: با تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی شاهد افزایش تعامل و كاهش مشكلات موجود در روابط كاری كارگر و كارفرما و توسعه كمی و كیفی عرصه كار و تلاش در واحدهای اقتصادی كشور باشیم.

وی مهم ترین طرحهای موثر در رونق اشتغال كه به عنوان رویكرد مهم در دستور كار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی قرار دارد، توسعه اشتغال خانگی به كمك تسهیلات بانكی، طرح استاد شاگردی و تدوین نظام مهارت آموزی و اشتغال ذكر كرد.ك/3

7490/659/330





:: برچسب‌ها: پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: