میثاقیان: با كی روش حتما به جام جهانی صعود می كنیم
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، 'اكبر میثاقیان' در تمرینات امروز تیم ملی حضور یافت و برای دقایقی با اعضای كادر فنی گفت و گو كرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینكه چرا با صحبت های خود موجبات خنده كی روش را فراهم كرده است، گفت: موضوع خاصی نبود و تنها خصوصیات اخلاقی خودم را برای كی روش تشریح كردم.

میثاقیان اظهار داشت: كی روش اعلام كرد كه حاضر نیست همچون من در صورت عدم صعود تیم ملی به جام جهانی خودش را از برج میلاد به پایین بیندازد.

وی با توانمند دانستن كارلوس كی روش ادامه داد: به روش كار این مربی از زمانی كه در رئال مادرید و منچستریونایتد فعالیت می كرد علاقه مند بودم و حالا كه در ایران است باید استفاده لازم را از توانایی های او ببرم.

میثاقیان عنوان كرد: تمرینات كی روش بسیار متنوع و زیبا است و معتقدم با حضور این مربی به طور یقین یكی از مسافرین جام جهانی برزیل خواهیم بود. این مربی با دعوت از بازیكنان جوان در اردوهای مختلف به خوبی نشان داد كه تفكرات بلند مدتی دارد.

وی همچنین در مورد گلایه از سموئز یكی از اعضای كادر فنی تیم ملی ایران خاطرنشان كرد: این مربی به من قول داده بود كه یكی از دیدارهای آلومینیوم را از نزدیك تماشا كند و به دلیل عدم حضورش از وی گلایه كردم.

میثاقیان در خصوص ادامه همكاری با آلومینیوم اظهار داشت: طی روزهای آتی نشستی را با مسوولان باشگاه خواهم داشت تا تكلیفم مشخص شود و اگر به توافق برسیم برای حضور در لیگ برتر 70 درصد نفرات را در تیم نگه می دارم چراكه آنان توانایی های بسیار خوبی دارند.

وی با اشاره به اینكه مربیگری در لیگ دسته یك بسیار سخت است عنوان كرد: اگر با مسوولان آلومینیوم به توافق نرسم سال آینده در لیك یگ مربیگری نمی كنم چراكه فعالیت در این لیگ بسیار سخت است.

3783





:: برچسب‌ها: حیوانات , سگ , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: