اشكال نرم افزاری بانك ملی اجرای بسته حمایتی اصناف را به تعویق انداخت
نوشته شده توسط : blpwjob

' قاسم نوده فراهانی ' روز دوشنبه در نخستین هم اندیشی فعالان صنعت پلاستیك با بیان اینكه مدتی است ازسوی سازمان هدفمندی 25 میلیارد تومان (معادل 10 درصد كل وام ) كمك سود تسهیلات به بانك ملی پرداخت شده ، افزود: صنوف همچنان در انتظار اجرای بسته حمایتی فاز نخست هدفمندی یارانه ها هستند .

وی با بیان اینكه بانك ملی وعده 10 روز آینده را برای تخصیص تسهیلات به شورای اصناف كشور داده است، گفت: درزمان حاضر 600 هزار واحد تولیدی كوچك نیازمند تسهیلات هستند كه این اعتباركم هم چندان جوابگو نیست .

فراهانی همچنین گفت: در صورتی كه پیگیری ها از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به نتیجه برسد می توانیم اصناف را از بسته های حمایتی حوزه صنعت بهره مند كنیم .

وی همچنین درباره مطلب مطرح شده از سوی فعالان حوزه صنعت پلاستیك مبنی بر قرار گرفتن درخواست خرید مواد اولیه پتروشیمی از طریق بورس گفت: شورای اصناف این موضوع را در دستور كار خود قرار داده است .

رییس شورای اصناف پس از شنیدن موضوعات مطرح شده از سوی فعالان صنعت پلاستیك همچون افزایش قیمت مواد اولیه پتروشیمی ، مالیات برارزش افزوده ، تاثیر نوسانات نرخ ارز بر تولید ، پیشنهاد برگزاری نشستی مشترك با حضور تعدادی از نمایندگان این صنف با معاون اول رییس جمهوری را داد و ابراز امیدواری تا این نشست منجر به اتخاذ تصمیمات مناسب شود .

اقتصام **1601**1319





:: برچسب‌ها: نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: