حماسه 12 اسفند را با حضور در پای صندوق هاكامل كنید
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'غلامعلی حداد عادل' بعدازظهر دوشنبه در گردهمایی اقشار مختلف شهرستان ری در مسجد فیروزآبادی شهرری گفت: شما مردم ولایتمدار از سخنان رهبر خود تبعیت و با آن عظمت و شكوه در انتخابات شركت كردید.

وی اظهار داشت: مشاركت بیش از 64 درصدی در انتخابات همه كسانی را كه بر علیه نظام تبلیغ می كردند و با افزایش قیمت سكه و دلار سعی داشتند مردم را ناامید كنند، ناكام گذاشت.

حداد عادل ادامه داد: مردم قدم بسیار موثری را در روز 12 اسفند ماه سال گذشته برداشتند و حال قدم اول نیاز به قدم دوم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص روز كارگر نیز گفت: روز كارگر روزی است كه از آغاز انقلاب اسلامی مورد توجه امام (ره) بود و هم اكنون نیز مورد توجه مقام معظم رهبری است و دیروز ایشان وقت مفصلی را برای بازدید از یك محیط كار و تولید كه داروهای تزریقی و قطره ای تولید می كردند، اختصاص دادند.

رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' بیان داشت: حمایت از كار، حمایت از كارگر است و اگر سرمایه كارآفرین نباشد، كشور را فاسد می كند.

وی تصریح كرد: سرمایه باید در خدمت تولید و كار باشد و انصافا بعد از انقلاب تولید ملی افزایش یافت ولی جای كار بسیار دارد و آنقدر تولید ملی باید افزایش یابد كه نه تنها احتیاجات خودمان را برطرف سازیم بلكه صادرات را نیز افزایش دهیم و صادرات تنها محدود به نفت نباشد.

حداد عادل یادآور شد: صادرات كشور ما اكنون به دو كشور عراق و افغانستان كه آمریكا سعی داشت آنجا را تبدیل به پایگاهی برای سنگ اندازی كند، افزایش یافته و این دو كشور بازاری برای تولیدات ایران شده اند به طوری كه به كشور عراق سالانه هشت میلیارد دلار صادرات داریم.

وی با تاكید بر اینكه تولید باید مبتنی بر تولید علم و براساس اقتصاد دانش بنیان باشد، اظهار داشت: باید با رشته های جدید كالاهایی را تولید كنیم كه در دنیا خریدار داشته باشد.

نماینده منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم در آستانه روز معلم تصریح كرد: كارگران و معلمان می توانند كشور را برای حفظ استقلال به پیش ببرند.

وی اضافه كرد: استقلال كشور ما خار چشم دشمنان و مستكبران شده است و آنها نمی خواهند در كشورهای اسلامی حتی یك كشور نیز روی پای خودش بایستد و ایران امروز چشم و چراغ كشورهای اسلامی است.

حداد عادل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری تصریح كرد: این شهید حق عظیمی به گردن ملت ایران دارد چرا كه در معرفی اسلامی كه امام مدافع آن بود تلاش بسیار كرد و بعد از شهادت نیز افكار او هنوز در میان ما جاری است.

688/699 ** 1574





:: برچسب‌ها: جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: