مانچینی: با این برد چیزی تغییر نكرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرگزاری ها، سیتی در این بازی با تك گل 'وینسنت كمپانی' با نتیجه یك بر صفر به برتری دست یافت و اگرچه با منچستریونایتد هم امتیاز شد اما به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

'روبرتو مانچینی' بعد از بازی گفت: ما شایستگی این برد را داشتیم. گل زدیم، خوب بازی كردیم و فرصت های زیادی خلق كردیم. شانس زدن گل دوم را هم داشتیم. فكر می كنم یونایتدی ها هم یك شانس گلزنی داشتند. بازی خوب و سختی بود چون یونایتد تیم قدرتمندی است.

منچسترسیتی در دو بازی پایانی رقابت های فصل جاری باید یكشنبه آینده به مصاف نیوكاسل برود و سپس در ورزشگاه اتحاد رو در روی كویینز پارك رنجرز قرار بگیرد.

مانچینی در این باره افزود: خوشحالیم اما به نظرم مسابقه یكشنبه آنها نیز بازی دشواری خواهد بود.

وی در ادامه از اینكه به خاطر هواداران سیتی از امكان قهرمانی این تیم حمایت كند، سر باز زد و اظهار داشت: فكر نمی كنم حرف های من به هواداران و بازیكنان اهمیت زیادی داشته باشد. مهم این است كه خوب بازی كنیم. ما باید هفته بعد با نیوكاسل بازی كنیم در حالیكه یونایتد بازی راحتی در برابر سوآنسی دارد.

سرمربی منچسترسیتی افزود: فكر نمی كنم پیروزی در شهرآورد منچستر فرقی به حال ما داشته باشد. در حال حاضر ما صدرنشین جدولیم اما از نظر من یونایتد وضعیت بهتری دارد.

9126





:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: