امیدوارم جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب از سال آینده بین المللی شود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'سیداحمد میرعلایی' در این مراسم كه شب گذشته(دوشنبه) در سینما فرهنگ برگزار شد، گفت: سال گذشته قرار بود چند اثر سینمایی درباره انقلاب اسلامی در جشنواره فیلم فجر داشته باشیم اما فیلمنامه های خوبی در این زمینه وجود نداشت.

وی افزود: در زمینه انقلاب اسلامی، اثر فاخری در سینما و تلویزیون نداشته ایم و به رغم تلاش های انجام شده در این عرصه نیاز به تلاش های بیشتری است.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی سپس در واكنش به اظهارات دبیر جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب مبنی بر آنكه حال سینمای ایران خوب نیست، گفت: دوست نداشتم در مراسم اختتامیه جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب حرفی از خوب نبودن حال سینما به میان آورده شود.

میرعلایی تاكید كرد: همه مستكبران دنیا دست به دست هم داده اند كه به ایران اسلامی آسیب برسانند و تلاش می كنند ما را مشغول هم سازند؛ در چنین شرایطی اگر فیلمسازی نداند نیاز جامعه چیست نمی توان نام او را فیلمساز گذاشت.

وی ادامه داد: وای بر حال سینماگری كه می گوید حالمان خوب نیست، سینماگری كه نمی داند در بندرعباس چه خبر است، فیلمسازی كه دشمن شناس نیست، حق ندارد بگوید كه حالمان خوب نیست و تریبون اختتامیه جشنواره فیلمنامه نویسی مربوط به چنین مباحثی نیست.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با بیان آنكه دل جواد شمقدری رییس سازمان امور سینمایی از وضعیت موجود سینما خون است و به همراه وزیر ارشاد برای ساماندهی اوضاع در این مسند قرار دارد، توضیح داد: حرف از آشتی میان سینماگران به میان آمد، اما آشتی از كدام زاویه و نگاه؛ نمی توانیم چشم روی هم بگذاریم تا دشمن هر كاری كه خواست انجام دهد.

میرعلایی گفت: چرا باید تاكید كنیم كه حال سینما خوب نیست، در حالیكه حال مردم ما بسیار خوب است و حضور پرشور آنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی دلیلی بر این مدعا است.

وی تاكید كرد: از 'مسعود احمدیان' دبیر نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب توقع نداشتم در این مراسم اینگونه حرف بزند و امیدوارم به جایی برسیم كه بتوانیم به فیلم هایمان افتخار كنیم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از عدم همكاری برخی سایت ها و رسانه های مكتوب با جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب گلابه كرد.

میرعلایی ابراز امیدواری كرد جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب از سال آینده به صورت بین المللی برگزار و در عین حال شرایط برای برگزاری جشنواره ای سینمایی با عنوان خلیج فارس نیز فراهم شود.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: اروپا , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: