ابراهیمی: بازیكن سالاری این وضعیت را برای پرسپولیس بوجود آورده است
نوشته شده توسط : blpwjob

ناصر ابراهیمی روز سه شنبه و پس از شكست یك برصفر پرسپولیس ایران مقابل الهلال عربستان درگفت وگو باایرنا،افزود: بازیكنان پرسپولیس دراین تیم حكومت می كنندوگویاهیچ كس نمی تواند، مقابل آنان بایستد.

وی تصریح كرد:متاسفانه'مصطفی دنیزلی'سرمربی فعلی این تیم همانندسرمربی سابق آن اشتباهات زیادی دارد.

بازیكنان این مربی به اندازه كافی توان دویدن درزمین راندارند،آنان باتوجه به قدرتی كه در باشگاه دارند، زیر بار بدنسازی های طاقت فرسا نمی روند و به همین سبب به خوبی نمی دوند.

به گفته وی مربیان تیم پرسپولیس ازابتدای این فصل تا به امروز از كیفیت پایین بازیكنان گلایه مند بوده و كسب این نتایج را به این مهم نسبت می دهند، این در حالی است كه سایر تیم های لیگ برتر به نسبت وضعیت بدتری از پرسپولیس دارند اما از این تیم نتایج بهتری كسب كردند.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: سابق بر این بازیكنان تیم پرسپولیس اگر گل دریافت می كردند زمین و زمان را برهم می ریختند تا نتیجه را تغییر دهند، اما امروز این تعصب در بازیكنان این تیم مشاهده نمی شود.

وی افزود: ‌پرسپولیس در این بازی باید بیش از این گل می خورد، اما با خوش شانسی مواجه شد و تنها یك گل دریافت كرد.

ابراهیمی با بیان اینكه تیم پرسپولیس امروزبرنامه ای برای بازی نداشت وخط دفاع وحمله آن سر درگم بود،اظهارداشت: آنان در تعقیب بازیكن حریف، تحت فشارقراردادن‌ و یارگیری به هیچ وجه خوب نبودند و همین مساله دلیل اصلی شكست این تیم بود.

وی با ابراز تاسف از كسب این نتیجه ادامه داد:‌ برای ما كسب این نتیجه خیلی سنگین است، آنهم مقابل یك تیم عربی،‌ این اتفاق در سال های گذشته كمتر اتفاق می افتاد.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه و در حالی كه بسیار ناراحت به نظر می رسید، اظهار داشت: متاسفانه 7 نفر از بازیكنان این تیم به اردو های تیم ملی دعوت شده اند كه از اركان اصلی این تیم هستند از این رو باید برای تیم ملی نیز متاسف بود كه این بازیكنان در آن عضویت دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز(سه شنبه)‌ و درچارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یك برصفر دربرابر دیدگان 70 هزار هوادار مغلوب تیم الهلال عربستان شد.

9144/1590





:: برچسب‌ها: درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: