اگر بازرسی مخل تولید باشد، آن را متوقف می كنیم
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'مصطفی پورمحمدی' روز چهارشنبه در جمع برخی مدیران اقتصادی و سیاسی هرمزگان اظهارداشت: سازمان بازرسی در خدمت مدیران اجرایی است تا مقوله تولید با توسعه روز افزون عدالت به پیش رود.

وی افزود: هر چه فساد بیشتر باشد ، فقر نیز بیشتر می شود و از همین رو باید جلوی ناكارآمدهای نظام اداری كه موجب فساد می گردد، گرفته شود.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان اینكه در تلاش هستیم تا از موازی كاری پرهیز كنیم، گفت: سال گذشته برای 25 هزار معامله دولتی ، ناظر و بازرس فرستادیم كه با كمترین حاشیه ها انجام شد.

وی خطاب به مدیران ابراز داشت: ما غیر از قانون هیچ مطالبه ای نداریم و اگر به غیر از قانون چیزی خواستیم و حرفی خارج از قانون زدیم ، شما پاسخگو نباشید.

رییس سازمان بازرسی كل كشور تاكید كرد: ما به كسی نیز اجازه نمی دهیم كه خارج از قانون حرف بزند زیرا كه ما مجری قانون هستیم و اگر قانون مشكل دارد، باید برود و از مسیر خودش اصلاح شود.

وی خاطرنشان كرد: تا زمانی كه قانون هست ، حتی اگر دچار ایرادات و ضعفهایی نیز باشد، باید اجرا شود.

وی با بیان اینكه جامعه اداری كشور ما طالب اجرای صحیح قانون است، گفت: ملاك ما در دستگاه های نظارتی قانون است كه البته باید این مساله فرهنگسازی شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با تاكید بر مساله فرهنگسازی در جامعه در خصوص اجرای قانون، اظهار داشت: رسانه ها باید در فرهنگسازی قانون در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند. ك/2

7198/667/681





:: برچسب‌ها: حزب , تابستان , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: