چمن گلی:هدف اصلی ما حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی كشتی قزاقستان است
نوشته شده توسط : blpwjob

'ابراهیم چمن گلی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این مرحله از اردو 43 فرنگی كار برتر از سراسر كشور دعوت شده اند و تمرینات متنوعی را پشت سر می گذراند.

وی گفت:مسابقات قهرمانی كشتی فرنگی از اوایل خرداد ماه امسال در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود .

وی از اعزام تیم ملی' ب' كشتی فرنگی جوانان ایران به مسابقات بین المللی رومانی خبر داد و افزود: این مسابقات 23 اردیبهشت ماه جاری با حضور برترین های جهان برگزار می شود و حضور در این كارزار می تواند محك خوبی برای فرنگی كاران ما باشد.

چمن گلی در باره برگزاری اردوی آمادگی تیمش كه از دهم ماه جاری در شهر ارومیه آغاز شده است گفت: استان آذربایجان غربی در موقعیت جغرافیای بسیار مناسبی قرار دارد و این منطقه محل مناسبی برای رشد و پرورش رشته كشتی فرنگی می باشد.

وی تشابه موقعیت جغرافیایی این منطقه با كشور قزاقستان را دلیل دوم برگزاری این اردو عنوان كرد و افزود: تقویت روحیه و ایجاد نشاط در بین اردونشینان و آشنایی به محل برگزار مسابقات تاثیر بسزایی در وضعیت روحی و جسمی بازیكنان دارد.

وی گفت: در ادامه این اردو و پس از بازگشت از كشور رومانی یك دوره اردوی تمرینات اصلی برای رسیدن به مرز آمادگی در خانه كشتی تهران برگزار می شود و بلافاصله پس از آن عازم قزاقستان خواهیم شد.

وی افزود: از بین این نفرات 24 نفر در قالب سه تیم برگزیده می شود و علاوه بر اعزام به مسابقات برون مرزی ، به عنوان پشتوانه تیم بزرگسالان كشتی فرنگی،در كنار تیم ملی قرار می گیرند.

7126/583





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: