تدوین برنامه های تعلیم و تربیت با بهره گیری از آثار شهید مطهری
نوشته شده توسط : blpwjob

فضلی خانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری افزود: ایشان در همه ابعاد شخصیتی و معرفتی، موجه و موثر در نظام تعلیم و تربیت است.

وی شهید مطهری را استادی عالم، معلمی مجرب و دارای رویكردی مثبت و سازنده به مسایل برشمرد و اظهار داشت: شهید مطهری درك درستی از فلسفه تعلیم و تربیت را بر پایه مبانی دین اسلام تفسیر كرد.

فضلی خانی با اشاره به سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش كشور گفت: این سند نشات گرفته از دیدگاه ها و بیانات شهید مطهری است.

این مقام مسوول با بیان اینكه شهید مطهری با نگاهی همه جانبه سعی در اسلامی كردن بنیان های دانش داشت، افزود: شهید مطهری در حوزه تعلیم و تربیت به تفكر، خلاقیت و منطق بسیار تاكید داشت.

فضلی خانی با اشاره به آثار و كتاب های بر جای مانده از شهید مطهری بیان داشت: شهید مطهری افتخار جامعه آموزش و پرورش كشور به خصوص معلمان است.

وی یكی از ویژگی های شخصیتی مطهری را سعه صدر ایشان در نقد و تحلیل مسایل برشمرد و افزود: معلمان باید خصوصیات و ویژگی های شهید مطهری را به عنوان الگویی برجسته در خود رشد و پرورش دهند تا برای آینده این نظام اسلامی تاثیرگذار و سازنده باشند.

اجتمام**1313**1569**1368**





:: برچسب‌ها: هاوایی , زن , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: