نتیجه بررسی مقالات هفتمین همایش روابط‌عمومی الكترونیك اعلام شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز جمعه ایرنا از هفتمین همایش روابط عمومی الكترونیك،'محمد سلطانی‌فر' افزود: با توجه به بررسی‌های به‌عمل آمده، كمیته علمی مقاله‌ای را حایز شرایط به منظور دریافت رتبه اول ندانست.

وی ادامه داد: كمیته علمی همایش مقاله 'لزوم استفاده از سامانه واقعیت مجازی در روابط‌عمومی الكترونیك' نوشته سید' مرتضی علم‌الهدی' و مقاله 'كاربرد گرافیك اطلاع‌رسان و خبری در حوزه روابط‌عمومی شبكه بانكی' نوشته مشترك دكتر' امیرمسعود امیرمظاهری و مریم سلیمی' را به ترتیب به عنوان مقالات دوم و سوم انتخاب و همچین مقاله 'درگاه‌ها و دریچه‌های عددی شهر تهران: نگاهی بر توسعه پرتال‌های شهری' نوشته 'علی اسماعیل‌زاده' را شایسته تقدیر دانست.

وی افزود: نویسندگان مقالات برتر از فرصت ارائه مقاله در روز برگزاری همایش برخوردار خواهند بود و دبیرخانه همایش نیز از آنان تقدیر خواهد كرد.

سلطانی‌فر ضمن ابراز خرسندی از دریافت حدود 180 مقاله كه توسط دانشجویان و متخصصان حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات در طول برگزاری دوره‌های مختلف این همایش به دبیرخانه ارسال شده، اظهار امیدواری كرد این تولید محتوا بتواند باعث رشد و توسعه بیش از پیش علم روابط‌عمومی در كشور شود.

وی افزود: متناسب با سابقه برگزاری همایش، انتظار می رود كیفیت مقالات نیز ارتقای مناسبی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، هفتمین همایش روابط‌عمومی الكترونیك با حضور جمعی از استادان، دانشجویان، مدیران و كارشناسان روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی و غیردولتی، 25 اردیبهشت‌ماه در هتل المپیك تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به وب‌سایت دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الكترونیك به نشانی www.eprcenter.ir مراجعه كرده یا با شماره تلفن‌ 88922782 تماس بگیرند.

اجتمام**9134 ** 1568





:: برچسب‌ها: برف , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: