گروه هكرهای ناشناس قصد بهم زدن آیین تحلیف پوتین را دارد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، در نماهنگی كه گروه نفوذگرهای اینترنتی 'آنونیمس' بر روی شبكه اجتماعی 'یوتیوب' قرار داده ، در آن تصویری از تجمع های اعتراضی مخالفان دولت نمایش داده می شود.

بنا بر این گزارش، گروه نفوذگرهای اینترنتی 'آنونیمس' همچنین هدف اصلی اختخلال در آیین تحلیف ریاست جمهوری پوتین را نفوذ به پایگاه اینترنتی دولت روسیه اعلام كرده كه به گفته آنان ' بر اساس تقلب و فریب تشكیل شده است'.

گروه نفوذگرهای اینترنتی 'آنونیمس' كه پیش از این پایگاه های اینترنتی وزارت دادگستری و سازمان پلیس فدرال 'اف بی آی' آمریكا را هك كرده است، به دلیل فعالیت های نفوذگری خود در سطح جهان بدنام شده اند.

این گروه نفوذگر اینترنتی همچنین به نفوذ به شبكه تلفنی اسكاتلندیارد و نیز انجام حملات نفوذگرانه به شبكه های اینترنتی 'مستركارت،' ویزا' و شركت سونی و همچنین پایگاه های اینترنتی دولت های انگلستان، تركیه، استرالیا و نیوزیلند متهم است.

در همین حال 'دیمتیری پسكوف' سخنگوی ولادیمیر پوتین روز جمعه خطر ناشی از فعالیت گروه های نفوذگر اینترنتی 'آنونیمس' برای بهم زدن آیین تحلیف پوتین را رد كرد و گفت: با در نظر گرفتن تجربه بالای سرویس های ویژه روسیه و فعالیت كارآمد آنان در مقابله با حملات گروه های نفوذگر اینترنتی امیدواریم كه آیین تحلیف به خوبی برگزار شود.

پیش از این شعبه روسی گروه نفوذگرهای اینترنتی 'آنونیمس'، پایگاه های اینترنتی دو شعبه منطقه ای حزب حاكم ' روسیه واحد' به رهبری پوتین را هك كردند.

ولادیمیر پوتین نخست وزیر فعلی روسیه كه در انتخابات چهارم مارس ریاست جمهوری سال جاری میلادی برابر با 12 اسفند ماه 1390 با كسب حدود 64 درصد آرای ماخوذه موفق به غلبه بر رقیبان خود شد، هفتم ماه جاری میلادی برابر با دوشنبه هفته آینده به طور رسمی قدرت را از دیمیتری مدودیف تحویل می گیرد.

1592

اروپام/518





:: برچسب‌ها: کانادا , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: