انگیزه بالای بازیكنان ذخیره در تمرین تیم فوتبال استقلال تهران
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران، ساعت 17 امروز (جمعه) در كمپ این باشگاه آغاز شد.

'بهمن فروتن' مشاور فنی مدیرعامل استقلال تهران و 'شاهرخ بیانی' آنالیزور باشگاه در تمرینات امروز حضور داشتند.

'پرویز مظلومی' سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین برای 10 دقیقه با بازیكنان صحبت كرد و از آنان خواست تا در دیدارهای باقی مانده فصل نیز همچون دیدار با تیم 'الریان' قطر، با انگیزه بالا به میدان بروند.

'میلاد میداوودی'‌ و 'مهدی امیرآبادی' كه پس از اعتراضات خود در دیدار با 'الریان' قطر از سوی پرویز مظلومی كنار گذاشته شدند، امروز هم در تمرین غایب بودند. 'سیدمهدی رحمتی' نیز از دیگر غایبین تمرین عصر امروز آبی پوشان بود.

در ابتدای تمرین، بازیكنان استقلال زیر نظر 'محمدرضا مولایی' بدنساز این تیم به گرم كردن بدن های خود و سپس كارهای بدنسازی پرداختند و در ادامه، تمرین 'آقا وسط' را برگزار كردند.

سپس، بازیكنان استقلال به دو گروه تقسیم شده و زیر نظر 'میشائیل هنكه' مربی آلمانی این تیم به بازی فوتبال پرداختند كه كادر فنی استقلال در خلال این تمرین، نكات فنی را به بازیكنان خود گوشزد می كرد.

حدود 60 هوادار در این تمرین حضور داشته و به تشویق بازیكنان پرداختند. این هواداران از بازیكنان استقلال به دلیل نمایش مناسب برابر 'الریان' قطر تشكر كردند.

بازیكنان اصلی تیم فوتبال استقلال پس از 45 دقیقه، محل تمرین را ترك كردند اما بازیكنان ذخیره با انگیزه بالا به دنبال نشان دادن توانایی های خود به كادر فنی بودند.

كمپ باشگاه استقلال در حالی میزبان تمرین عصر امروز آبی پوشان بود كه این كمپ هنوز تكمیل نشده و مشكلاتی همچون بلند بودن چمن، آماده نبودن سكوها و خاكی بودن زمین های اطراف چمن در آن وجود دارد.

آندرانیك تیموریان هافبك ملی پوش استقلال در جریان این تمرین با دیگر بازیكنان استقلال به شوخی و خنده می پرداخت و باعث شاداب شدن تمرین شده بود.

تمرین فردا (شنبه) تیم استقلال تهران نیز ساعت 16 در ورزشگاه شهید دستگری تهران برگزار می شود.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: اسکاتلند , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: