نرم‌افزار جامع كتابخانه‌های ارتش رونمایی شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ سید محمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در این مراسم اظهارداشت: با توجه به فعالیت بیش از 370 باب كتابخانه در سطح یگان‌های ارتش نیازمند نرم‌افزاری بودیم كه بتواند اطلاعات و امكانات موجود در این كتابخانه‌ها را مدیریت كند.

وی افزود: بدین ترتیب با انجام اقدامات كارشناسی، كار طراحی و تدوین نرم ‌افزار جامع كتابخانه‌های ارتش از دو سال پیش آغاز شد كه امروز از این نرم افزار رونمایی می شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تقارن زمانی رونمایی از این سامانه با برگزاری بیست‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی كتاب، تصریح كرد: نرم‌افزار جامع كتابخانه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) تحت مالكیت ارتش است كه با نیازسنجی و كار كارشناسی دقیق طراحی و به اجرا درآمده است.

حجت الاسلام واحدی افزود: قابلیت طراحی در فضای وب، توانمندی مدیریت یكپارچه كتابخانه‌های آجا و رفتارشناسی كتابخانه‌ها و اعضای مراجعه‌كننده به آن از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار است.

نرم‌افزار جامع الكترونیكی كتابخانه‌های آجا به آدرس اینترنتی www.library.aja.ir قابل دسترسی است.

سیام**1478**1336





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: