آرسنال با تساوی مقابل نوریچ در موقعیتی دشوار قرار گرفت
نوشته شده توسط : blpwjob
آرسن ونگر

آرسنال بعد از چند هفته درخشش، از چهار بازی گذشته خود تنها سه امتیاز بدست آورده است

آرسنال با تساوی ۳ بر ۳ مقابل نوریج سیتی و از دست دادن دو امتیاز حساس، موقعیت خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در معرض تهدید جدی قرار داد.

آرسنال در آخرین بازی خانگی این فصل لیگ برتر انگلستان امروز (۵ مه) میزبان نوریچ بود و خیلی زود با گل یوسی بنایون (۲) پیش افتاد. اما گل‌های وز هولاهان و گرانت هولت در دقایق ۱۲ و ۲۷ نتیجه نیمه نخست را به سود مهمان به پایان برد.

آرسنال که برای اطمینان از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز مبرم به سه امتیاز این بازی داشت، نیمه دوم را با حملات پی‌ در پی آغاز کرد و برای تقویت حرکت تهاجمی خود اوکسلید چمبرلین و مارون شاماک را هم به جای آرون رمزی و بنایون به بازی فرا خواند.

حملات آرسنال نهایتا با دو ضربه دقیق از رابین فان پرسی در دقایق ۷۲ و ۸۰ به بار نشست و میزبان ۳ بر دو پیش افتاد. اما خوشحالی هواداران پرشمار توپچی‌ها بیش از ۳ دقیقه دوام نیاورد؛ استیو موریسون در موقعیتی که مدافعان آرسنال جا مانده بودند، از داخل محوطه جریمه با یک ضربه دقیق گل سوم نوریچ را وارد دروازه وژک شزنی کرد و خشم را به چهره آرسن ونگر آورد.

فان پرسی در دقایق پایانی دو فرصت قطعی گلزنی داشت که اولی را با کم دقتی به پای دروازه‌بان زد و دومی را با خطای مسلم مدافع نوریچ که از چشم داور به دور ماند از دست داد.

آرسنال که با گرفتن نتایج خوب در نیمه دوم فصل و افول چشمگیر تاتنهام در دو ماه اخیر در چند هفته اخیر شانس اصلی قرار گرفتن در رده سوم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود، حالا با از دست دادن این دو امتیاز حساس گرچه هنوز با ۶۷ امتیاز در رده سوم جدول باقی مانده اما در موقعیت دشواری قرار گرفته است.

تاتنهام و نیوکاسل، دو رقیب اصلی آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، فردا بازی خواهند کرد و در صورت پیروزی هر دو آرسنال تا رده پنجم پایین خواهد آمد. این دو تیم اکنون با یک بازی کمتر تنها دو امتیاز از آرسنال عقب هستند و در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

بازی تاتنهام با استون ویلا خواهد بود که در موقعیت متزلزلی قرار دارد و پیروزی تیم لندنی در این دیدار چندان دشوار به نظر نمی‌رسد.

اما نیوکاسل یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر را برابر منچسترسیتی صدرنشین انجام خواهد داد. پیروزی در این بازی تنها چیزی است که منچسترسیتی برای تثبیت موقعیت قهرمانی به دنبال آن خواهد بود. نیوکاسل هم که از پدیده‌های این فصل است تنها با پیروزی می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده امیدوار باشد.

با حضور چلسی در بازی فینال لیگ قهرمانان امسال، حساسیت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده دو چندان شده است. در صورت پیروزی چلسی در نوزدهم مه آینده مقابل بایرن مونیخ و فتح لیگ قهرمانان اروپا، این تیم سهمیه چهارم انگلستان را برای سال بعد کسب خواهد کرد و در نتیجه تیم چهارم جدول لیگ برتر از امکان راهیابی به لیگ قهرمانان سال آینده محروم خواهد شد.





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: