آیین نامه اصلاح شده برگزاری كرسی‌های آزاد اندیشی آماده ابلاغ است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز شنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، 'محمدحسین آیتی' در گفت وگویی افزود: این آیین نامه سال گذشته تدوین و ابلاغ شده بود كه با نظر كارشناسان بازنگری دقیق انجام شد تا بهتر بتواند به منویات مقام معظم رهبری نزدیك‌تر شود.

وی گفت: مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها منحصر به دانشجویان نمی شود بلكه كاركنان، استادان و دانشجویان مشمول این موضوع هستند.

معاون دانشجویی و فرهنگی گفت: وزارت بهداشت به عنوان دومین وزارتخانه پر جمعیت كشور با بیش از 400 هزار پرسنل ساز و كار خوبی برای مسایل فرهنگی و ارتقای مبانی دینی دارد.

آیتی با اشاره به اینكه هفته آخر اردیبهشت ماه به نام هفته خوابگاه نامگذاری شده است، افزود: به دنبال سیاست‌های كلی نظام در سال‌های اخیر با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی روبه رو هستیم كه این امر برای ما چالش‌هایی در بحث خوابگاه‌ها ایجاد كرده است.

وی اضافه كرد: این امر باعث شده تا از سال گذشته موضوع خوابگاه‌های خودگردان و مشاركتی برای پاسخگویی به نیازهای خوابگاهی دانشجویان مطرح شود.

آیتی گفت: درهمین ارتباط آیین نامه ساماندهی و چگونگی تحقق اجرای سیاست های این خوابگاه ها تدوین شده است كه از طریق صندوق رفاه دانشجویان هزینه هایی كه باید از طریق دانشجویان تامین شود در قالب وام از مهرماه امسال به دانشجویان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هم اینك 138هزار دانشجو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی مشغول به تحصیل هستند كه از این شمار 50درصد در خوابگاه ها سكونت دارند.

آیتی با قدردانی از مسئولان دانشگاه علوم پزشكی بوشهر یادآور شد: با تمهیدات اتخاذ شده توسط مسئولان این دانشگاه از یكهزار و 600 دانشجو تعداد یك هزار و 100 نفر ساكن خوابگاه هستند كه از میانگین شاخص كشوری وضعیت مطلوب تری دارد.

آیتی یادآورشد: امسال مرحله نهایی المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشكی كشور شهریورماه در شهر تبریز با حضور دوهزار و 800 دانشجو برگزار خواهد شد.

اجتمام**9105**1569**





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: