قلعه نویی: سخت ترین دیدار را مقابل مس سرچشمه داریم
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'امیر قلعه نویی' روز یكشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس سرچشمه و تراكتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما به دلیل قرار داشتن در كورس قهرمانی با حساسیت و فشار بسیاری روبرو است اما امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته، بازیكنان اهداف تاكتیكی را در زمین مسابقه به خوبی اجرا كنند.

وی ادامه داد: برای دیدار با مس سرچشمه 'احسان حاج صفی'، 'محمد ابراهیمی' و 'فرزاد حاتمی' را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما از بازیكنان جایگزین با تلاش بیشتر بهترین استفاده را خواهیم كرد.

قلعه نویی، در بخش دیگری از سخنانش درباره رای كمیته انضباطی و جریمه نقدی وی خاطرنشان كرد: به این جریمه ها عادت كرده ایم اما اگر این جریمه ها به حق انجام شده باشد، مشكلی وجود ندارد.

سرمربی تیم تراكتورسازی تبریز در رابطه با نتایج احتمالی حریفان صدر جدول در دو هفته پایانی، گفت: با توجه به شناختی كه از 'منصور ابراهیم زاده' سرمربی ذوب آهن دارم به طور یقین هر اتفاقی كه در این دیدار بیفتد، اتفاق فنی است.

وی گفت: هر چند مدیریت باشگاه ذوب آهن اصفهان تغییر كرده اما هنوز آن فضای پاك و معنوی را در ذوب آهن شاهد هستیم.

قلعه نویی، در پاسخ به این كه آیا شما برای فصل بعد با استقلال تهران صحبتی كرده اید، افزود: در زمان حاضر همه فكر و ذهن من موفقیت تیم خوب و مردمی تراكتورسازی است، زیرا 70 هزار تماشاگر در شرایط سخت و با وجود خارج بودن ورزشگاه از شهر، همواره تیم ما را حمایت می كنند.

وی خاطرنشان كرد: دوست دارم در فصل بعد در تیم تراكتورسازی تبریز بمانم زیرا كار اصلی ما از فصل آینده با آسیایی شدن و شناخت بیشتر نسبت به مردم و تیم آغاز می شود.

سرمربی تیم تراكتورسازی تبریز ادامه داد: برای نگاه آسیایی داشتن باید تیمی قوی و قدرتمند را برای فصل آینده در تراكتورسازی تشكیل دهیم كه اگر با موافقت مسوولان باشگاه همراه بود، سه شنبه هفته جاری برنامه های خود را ارایه خواهم كرد.

قلعه نویی، افزود: به دلیل اشتباهات داوری، ممبینی و تركی در دیدار رفت تیم ما با سپاهان و برگشت تیم ما با استقلال تهران،12 امتیاز را از دست دادیم زیرا ما مقابل حریفان مستقیم خود بازی می كردیم.

وی درباره لیگ یازدهم نیز اظهار داشت: این فصل فراز و نشیب های بسیاری داشت و تعطیلات زیاد تیم به باشگاه ها لطمه وارد كرد.

وی گفت: كیفیت ورزشگاه ها در شان و شخصیت مردم و فوتبال ما نیست.

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم مس سرچشمه و تراكتورسازی تبریز عصر امروز یكشنبه ساعت 17 در ورزشگاه شهید باهنر كرمان برگزار می شود.ك/2

7443/8154/2624





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , برلین , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: