مدیر كل سابق طرح و برنامه وزارت راه دریافت رشوه 266 هزار دلاری را رد كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ،' ش .ر.ذ' در نهمین جلسه محاكمه متهمان پرونده بزرگ فساد بزرگ مالی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران همچنین در دفاع از خود درباره دریافت 135میلیون تومانی افزود: این مبلغ اشتباه تایپی در كیفر خواست است زیرا من 35 میلیون تومان كه مربوط به اعتبارات خارج از شمول انتهای سال 88 وزارت راه بود را دریافت كردم .

قاضی ناصر سراج در ادامه در پاسخ به این اظهار متهم گفت : مبلغ 100میلیون تومان با 35 میلیون تومان جمع شده و در كیفر خواست 135 میلیون تومان آمده است .

متهم در پاسخ گفت : 35 میلیون تومان مربوط به اعتبارات خارج از شمول بوده كه برای پرداخت به پرسنل دریافت شده است .

' ش . ر.ذ ' با بیان اینكه معاونت سابق برنامه ریزی وزارت راه طرحی را برای ایجاد بانك اطلاعاتی این وزارتخانه داشت ، افزود : مبلغ قرارداد 250 میلیون تومان بود كه از این مبلغ 35 میلیون تومان دریافت كردم و بین پرسنل تقسیم شد.

وی اظهار داشت : 80 تا 85 میلیون تومان نیز به آقای ' الف ' معاون سابق برنامه ریزی وزیر راه رسید كه وی نیز احتمالا بین كاركنان خود تقسیم كرده است .

مدیر كل سابق طرح ،برنامه و بودجه وزارت راه و ترابری اظهار داشت : این 35 میلیون تومان هیچ ارتباطی بین مجموعه وزارت راه به مجموعه آریا ندارد زیرا در آن موقع گروه آریا اصلا مطرح نبود.

وی در ادامه در پاسخ به سووال قاضی مبنی بر دریافت مبلغ 300میلیون تومان نیز گفت : این مبلغ را از یكی از دوستان قدیمی خود به 'ش.ب' كه با هم مراودات كاری داشتیم ،دریافت كردم .

قاضی سراج در این هنگام گفت : اظهارات شما در دادگاه با اظهاراتی كه در دادسرا داشته اید ، متناقض است .

' ش .ر.ذ' در پاسخ افزود: ماجرای سوار شدن ' الف .ر' به خودروی من و دادن مبلغ 266 هزار دلار اتفاق نیافتاده بود اما برای اینكه دوست قدیمی من 'ش .ب ' بعدها در دادسرا دچار مشكل نشود ، گفتم كه چنین اتفاقی افتاده است كه بعدا نیز خود 'ش .ب ' برای بازجویی احضار شد و ماجرا را پذیرفت .

اجتمام **9022**9140*1580





:: برچسب‌ها: جشن تولد , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: