انتشارات اسلامیه با بیش از 1500عنوان اثر در نمایشگاه كتاب حضور دارد
نوشته شده توسط : blpwjob

'غلامرضا نادری نیا' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: از این تعداد كتاب 20 عنوان كتاب چاپ جدید و مابقی مربوط به سال های گذشته است.

وی افزود: از میان آثار جدید 6 عنوان كتاب حقوقی هم در نمایشگاه بیست و پنجم عرضه شده كه دانشجویان حقوق، اساتید و قضات مخاطبان آن هستند.

مدیرمسوول انتشارات اسلامیه توضیح داد: تلاش كردیم با عرضه كتاب هایی با عناوین متنوع كتاب، نیاز سلیقه های مختلف بازدید كنندگان را تامین كنیم.

نادری نیا گفت: از این رو در كتاب هایی در زمینه شعر و ادبیات، احادیث و روایات، لغت نامه، تاریخی، سخنرانی، خطابه، اخلاق، اجتماعی و ادعیه به نمایشگاه بیست و پنجم آورده ایم.

وی خاطرنشان كرد: بسیاری از كتاب های ارزشمند كه در چند مجلد عرضه شده اند، قیمت های بالایی دارند به همین دلیل بسیاری از مراجعه كنندگان با وجود تخفیف های عرضه شده قادر به تهیه كتاب نیستند.

نادری نیا به كتاب بحارالانوار با ترجمه در 31 جلد به قیمت 200 هزار ریال و ناسخ التواریخ 45 در جلد به قیمت 350 هزار تومان اشاره كرد و افزود: اگر چه میزان بازدید كنندگان از نمایشگاه در چند روز نخست آن، قابل توجه بوده است ،اما به خاطر گرانی كتاب بسیاری از مردم تنها لیست و قیمت كتاب ها را تهیه می كنند و خریدی انجام نمی شود.

وی دلیل عمده این امر را گرانی كاغذ عنوان كرد و گفت:میزان كاغذ های دولتی كم است و این امر به گرانی كتاب منجر می شود.

به عقیده این فعال عرصه نشر، نمایشگاه كتاب فرصت بسیار مناسبی برای ارتباط متقابل مخاطبان و خریداران كتاب است و عرضه آخرین تولیدات چاپ و نشر است.

وی همچنین خواهان حمایت بیشتر از ناشران خصوصی شد و گفت:فعالان این عرصه در بسیاری ازموارد به خاطر علاقه به عرصه فرهنگ و ادب دراین حوزه فعالیت می كنند و این نگاه جای تقدیردارد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: روش , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: