سرمربی تیم فوتبال سپاهان: توان و ظرفیت قهرمانی را داریم
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'زلاتكو كرانچار' شامگاه یكشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتبال سپاهان در مقابل تیم تراكتور سازی تبریز به عنوان رقیب قهرمانی لیگ برتر سه امتیاز بیشتر دارد.

وی با بیان اینكه از هم اكنون باید نوید قهرمانی تیم فوتبال سپاهان را به هواداران بدهم، اظهار داشت: در شهر آورد اصفهان دو تیم تلاش خود را برای پیروزی انجام دادند و باید به هر دو به خاطر انجام این بازی جوانمردانه تبریك گفت.

كرانچار افزود: تیم ما بازی تاكتیكی انجام داد اما در عین حال ذوب آهن از خط دفاعی خوبی برخوردار بود و سعی داشت در ضد حملات به گل برسد.

وی تصریح كرد: ما پس از چهار روز از بازی با النصر امارات مقابل ذوب آهن حاضر شدیم و بازیكنان ما در این دیدار توانستند با ارایه یك بازی خوب شرایط آمادگی روحی و تاكتیكی خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی سپاهان در خصوص استفاده از برخی بازیكنان نیمكت نشین این تیم در ابتدای بازی و نیمكت نشین كردن تعدای از بازیكنان اصلی تیمش اظهارداشت: برای هر تعویض برنامه داریم، زیرا هر چهار روز یكبار باید یك دیدار انجام دهیم.

وی تاكید كرد: باید ازبازیكنانی كه روی نیمكت داریم بتوانیم استفاده كنیم و به برخی از بازیكنان اصلی نیز استراحت دهیم تا فشار زیادی به آنها وارد نشود.

كرانچار پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال كرواسی از سوی فدراسیون این كشور را تكذیب كرد و گفت: در این باره هیچ پیشنهادی نداشته ام و با هیچ كس مذاكره ای نكرده ام.

پ/7132/7134/1011 ** 1917





:: برچسب‌ها: شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: