دعوت سازمان بسیج طلاب و روحانیون از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون، در بخشی از این بیانیه آمده است :بار دیگر یوم الله 22 بهمن فرا می رسد و معجزه مجاهدان و ایثارگرانی به یاد می آید كه برای عزت و سربلندی اسلام از هیچ كوششی فرو گذارنكردند تا این روز بزرگ را به عنوان نقطه عطفی ماندگار در تاریخ مبارزات آزادی خواهانه ملت ایران ثبت كنند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون در بیانیه خود می افزاید:ملت بزرگ ایران اسلامی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خود را در شرایطی جشن می گیرد كه استكبار جهانی در اتاقهای فكر خود برای بحران های اقتصادی و اجتماعی در درون كشورشان مشغول چاره جویی هستند.

این بیانیه می افزاید: نارضایتی های مردمی درغرب و بویژه آمریكا آنچنان سران غرب را ملتهب و سرگردان كرده است كه با دستپاچگی بیش از پیش به جای حل مشكل جامعه خود به دنبال حفظ موقعیت در جهان هستند.

در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون همچنین آمده است : ملت ما امروز شاهد سقوط دست نشاندگان سران استكبار در منطقه است و از این كه ملت های منطقه با الهام از انقلاب اسلامی ایران توانسته اند این دیكتاتورها و نوكران آمریكا را به زیر بكشانند خرسند است.

در این بیانیه تصریح شده است: 22بهمن ماه فرصت مناسبی است كه فریب خوردگان داخلی و آنان كه مواضع خود را دربرابرفتنه گران درسال 88 برای مردم شفاف نكرده اند به امواج خروشان ملت بپیوندند و به آغوش ملت بازگردند.

در ادامه این بیانیه آمده است : طلاب و روحانیون بسیجی سراسر كشورهمپای دیگر اقشار ایران اسلامی با شركت در جشن میلیونی ملت بزرگ ایران حضور پیداخواهند كرد وضمن تجدید پیمان با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) به جهانیان اعلام خواهند داشت كه تا پای جان از آرمان های امام و شهدای انقلاب اسلامی دفاع خواهند كرد و سر سوزنی از اصول و اعتقادات اسلام ناب محمدی كوتاه نخواهند آمد.

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: پاریس , نور , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: