حمله پھپادھای آمریكا در پاكستان جان شش نفر را گرفت
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری محلی، ساكنان این مناطق گفتند: حملات امروز ھواپیماھای بدون سرنشین آمریكایی در نزدیكی بخش 'میرانشاه' مركز وزیرستان شمالی انجام گرفته است.

این افراد افزودند: پھپادھای جاسوسی آمریكا با شلیك دو فروند موشك یك منزل مسكونی را در روستای 'تاپی' در 10 كیلومتری میرانشاه مورد ھدف قرار دادند و آن را به طور كلی ویران كردند.

تاكنون جزییاتی دربارہ اینكه چه كسی و یا افرادی در این حمله مورد ھدف قرار گرفته اند از سوی مقامات محلی و رسمی ، منتشر نشدہ است.

براساس گزارش منابع خبری و رسانه های پاكستان، حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریكا در دوران ریاست جمهوری باراك اوباما نسبت به دوران ریاست جمهوری 'جرج بوش' بطور چشمگیری افزایش یافته است.

اكثریت مردم پاكستان حملات پهپادهای آمریكایی را در خاك كشورشان غیرقانونی دانسته و آن را ناقض حاكمیت و تمامیت ارضی پاكستان عنوان می كنند.

با این وجود 'باراك اوباما' رییس جمھوری آمریكا مدعی است كه ھواپیماھای بدون سرنشین آمریكا، عناصر طالبان و القاعدہ را در مناطق قبایلی پاكستان مورد ھدف قرار می دھند.

در این زمینه 'عبدالباسط' سخنگوی وزارت خارجه پاكستان گفته كه پاكستان حملات پھپادھای جاسوسی آمریكا را در محدودہ خاك خود در مناطق قبایلی ، غیرقانونی و اقدامی منفی می داند.

با توجه به تازہ ترین جزییات دربارہ حملات پھپادھای جاسوسی آمریكا در مناطق قبایلی پاكستان، به گزارش پایگاه اینترنتی 'پاسفیك فری پرس' براساس گزارشی كه اخیرا از سوی دفتر روزنامه نگاری تحقیقاتی در لندن منتشر گردیده، مشخص شده است سازمان سیا كه فرماندهی حملات هواپیماهای بدون سرنشین به خاك پاكستان را به عهده دارد، عمدا غیرنظامیان پاكستانی را هدف قرار می دهد.

با وجود ادعای رئیس جمهوری آمریكا درخصوص هدف قرار گرفتن شبه نظامیان در حملات هواپیماهای بدون سرنشین این كشور به خاك پاكستان، گزارشی اخیرا منتشر شده كه حاكی از كشته شدن صدها غیرنظامی پاكستانی براثر حملات هواپیماهای بدون سرنشینِ بوده است.

آساق ** 1095**1392





:: برچسب‌ها: نشان , توکیو , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: