یك فروند هواپیمای آموزشی پاكستان سقوط كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، نیروی ھوایی پاكستان (PAF) در بیانیه ای اعلام كرد: یك فروند هواپیمای جنگندہ آموزشی از نوع 'اف هفت - پی جی' به دلیل نقص فنی در شمال شهر كویته مركز ایالت بلوچستان سقوط كرده و خلبان آن نیز كشته شده است.

نیروی ھوایی پاكستان در این بیانیه از ابلاغ دستور برای تھیه گزارشی كامل دربارہ علت سقوط ھواپیما توسط كارشناسان خبر داده است.

علاوہ بر این، شبكه ھای خبری پاكستان با اشارہ به اینكه این هواپیما ساخت كشور چین بودہ ،گزارش دادند: این ھواپیما بطور معمول درحال انجام یك پرواز آموزشی به دلیل نقص فنی در منطقه 'پشین' واقع در 50 كیلومتری شھر كویته در ایالت بلوچستان سقوط كرد.

درپی این حادثه، تیم ھای امدادی و نیروھای امنیتی به محل حادثه اعزام شدند.

گفتنی است، در جریان این حادثه خلبان این ھواپیما بشدت زخمی شد كه قبل از رسیدن به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات واردہ، جان خود را از دست داد.

در سه ماهه گذشته، این چھارمین حادثه سقوط ھواپیماھای نیروی ھوایی پاكستان است.

ماه گذشته میلادی نیز یك فروند ھواپیمای آموزشی در شرق ایالت پنجاب در منطقه میانوالی به دلیل نقص فنی سقوط كرد كه خلبانان این ھواپیما با خروج اضطراری توانستند جان خود را نجات دھند.

ھمچنین، در ماہ ژوئن سال گذشته میلادی دراثر سقوط یك فروند بالگرد و یك فروند جنگندہ نظامی نیروی ھوایی پاكستان، دست كم دو خلبان و چهار مقام نظامی پاكستان كشته شدند.

آساق ** 1095**1789**5981





:: برچسب‌ها: برلین , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: