90 درصد انحصار دولت در چرخه گندم ،‌آرد و نان برداشته شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شركت بازرگانی دولتی، ‌'عباس قبادی' در همایش آموزش توجیهی خرید و نگهداری گندم با تاكید بر خصوصی سازی این شركت افزود:‌ در شرایط فعلی ما باید صرفا به مسایل حاكمیتی این حوزه توجه و به عنوان دیده بان عمل كنیم و بدون دریافت اعتبار از دولت شركت های زیر مجموعه را اداره كنیم.

وی گفت: ‌پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و آزادسازی قیمت ها در كشور شرایط جدیدی تجربه شد.

به گفته وی، ‌با اجرای فاز نخست قانون هدفمندی، ‌نرخ آرد از هر كیلوگرم هفت تومان به 400 تومان اصلاح شد و در زمان حاضر نرخ آرد بین 410 تا 420 تومان است.

قبادی عنوان كرد: ‌مدیران آزمایشگاه ها، مسئول خرید گندم با كیفیت هستند و باید به صورت مداوم از محل نگهداری گندم ها بازرسی كنند.

وی با اشاره به اهمیت كیفیت گندم، آرد و نان تصریح كرد: مدیران آزمایشگاه ها نقش موثری در كیفیت نان عرضه شده به مصرف كنندگان دارند، زیرا آنان به عنوان حلقه اول چرخه گندم، آرد و نان، كیفیت گندم خریداری شده و آرد را تایید می كنند.

وی با تاكید بر رعایت اخلاق مداری از سوی خریداران گندم در برخورد با كشاورزان اظهار داشت: مدیران آزمایشگاه ها مكلف هستند پس از خرید گندم اقدام به بازرسی از محل نگهداری آنها كنند.

قبادی با بیان این كه اگر در خرید گندم مشكلی وجود داشته باشد، ‌به طور قطع مقصر این امر مدیران آزمایشگاه ها هستند، ابراز داشت: تمامی آزمایشگاه های مركز پژوهش های غلات باید استاندارد واحدی را برای انجام آزمایشات تعریف كنند تا نتایج انجام یك آزمایش در استان های مختلف كشور با یكدیگر تفاوت زیادی نداشته باشد.

اقتصام**1601**1594





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: