اعمال استاندارد یورو چهار در محصولات ایران خودرو دیزل
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'هاشم یكه‌زارع' روز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از سیستم تصفیه‌خانه مركزی و سیستم تصفیه آلایندگی در این شركت اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام خودروهای تولیدی این شركت تا پایان سال جاری استاندارد آلایندگی یورو چهار را كسب خواهند كرد و در سال آینده نسبت به كسب استاندارد یورو پنج بعنوان استاندارد روز دنیا اقدام می شود.

وی توجه به تولید سبز و حفظ محیط زیست را از اولویت‌های این شركت اعلام كرد و افزود: ‌در این راستا علاوه بر ارتقای استاندارد‌ آلایندگی خودروهای تولیدی در زمینه ایجاد سیستم تصفیه‌خانه مركزی و دیگر سیستم‌های تصفیه آلایندگی نیز اقدام شده است.

وی با بیان اینكه در سال جاری شاهد كاهش 39.5 درصدی شاخص مصرف برق به ازای تولید هر دستگاه خودرو بوده ایم، بیان كرد: در شاخص مصرف گاز نیز به ‌ازای هر خودروی تولیدی كاهش 15.4 درصدی داشته ‌ایم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل ادامه داد: ‌همچنین در سال جاری بدنبال اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با صرفه‌جویی قابل توجه مصرف انرژی در فرایند تولید محصولات مواجه بوده‌ایم.

یكه‌زارع با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این شركت به منظور افزایش كمیت در كنار رشد كیفی محصولات تولیدی ،بیان داشت: این اقدامات به‌گونه‌ای بوده است كه در سال جاری علاوه بر رشد قابل توجه تولید، دستاوردهای زیادی نیز در حوزه كیفیت محصولات كسب شده است.

اقتصام**3917**1561





:: برچسب‌ها: تصویر , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد جواد در تاریخ : 1390/11/19/3 - - گفته است :


سلام وبلاگد خيلي خوبه حتما من بهت سرميزنم اگه با تبادل لينک موافقي منرو با نام : نرم افزار هاي توپ اندرويد لينک کن و به من خبر بده با چه نامي لينکد کنم اگه خواستي همين الان لينکد ميکنم ممنون



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: