دست نشان: رسیدن به جایگاه شایسته هدف تیم فوتبال شهرداری اراك است
نوشته شده توسط : blpwjob

'نادر دست نشان' عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: تماشاگران و هواداران، عاشقانه تیم فوتبال شهرداری اراك را دوست دارند و سرنوشت و نتایج این تیم برای آنها مهم است.

دست نشان ادامه داد: از هواداران خونگرم استان مركزی می خواهم به دور از هر گونه حاشیه مانند گذشته همدل و همراه تیم شهرداری اراك باشند و با تشویق های خود مایه دلگرمی و انگیزه برای بازیكنان این تیم شوند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراك عنوان كرد: تمرینات این تیم به خوبی و خارج از حاشیه در حال برگزاری است كه امیدواریم این وضع در روز مسابقه هم ادامه داشته باشد و افراد و گروه های مختلف موجب دو دستگی میان تماشاگران و ایجاد حاشیه برای تیم نشوند.

دست نشان اظهار كرد: بازیكنان، كادر فنی و مسوولان تیم فوتبال شهرداری اراك، تمام تلاش خود را برای موفقیت این باشگاه انجام می دهند و بر خلاف گفته های عده ای كه موفقیت این تیم را نمی خواهند، هیچ گونه اختلاف و فاصله ای میان اركان و اعضای تیم شهرداری اراك وجود ندارد.

وی تصریح كرد: تیم فوتبال شهرداری اراك برای كسب نتایج مطلوب و رسیدن به جایگاه مناسب در جدول رده بندی لیگ دسته یك، نیازمند توجه و رسیدگی تمام مسوولان استانی و بخش های خصوصی است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراك خاطرنشان كرد: در هفته های اخیر، فاصله امتیازی تیم ها در لیگ دسته یك بسیار كم شده و رقابت نزدیكی بین تیم ها به وجود آمده است.

دست نشان در خصوص تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: حریف این هفته شهرداری اراك، یكی از تیم های قدرتمند لیگ دسته یك است و با وجود جایگاه نامناسبی كه در جدول رده بندی دارد، می تواند تیم شهرداری را تحت فشار قرار دهد.

وی در مورد بازیكنان محروم و مصدوم تیم فوتبال شهرداری اراك افزود: خوشبختانه بازیكن محروم نداریم و بازیكنان مصدوم نیز از آمادگی نسبی برخوردار هستند كه امیدواریم در مسابقه فردا (پنجشنبه)‌ به خوبی ظاهر شوند.

تیم های فوتبال شهرداری اراك و مس رفسنجان، ساعت 14 فردا (پنجشنبه)‌ در هفته هجدهم مسابقه های فوتبال لیگ دسته یك باشگاه های ایران در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) شهر اراك به مصاف یكدیگر می روند.

شهرداری اراك با 24 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ دسته یك فوتبال ایران و مس رفسنجان با 15 امتیاز در مكان سیزدهم جدول این مسابقه ها قرار دارد.ك/3

8149/507

1589





:: برچسب‌ها: رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: