كار سختی پیش‌ رو داریم اما به كسب سهمیه آسیایی امیدواریم
نوشته شده توسط : blpwjob

'حسین فركی' چهارشنبه شب پس از پایان بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد:‌ برای ما شكست ملوان كه در نیم فصل دوم بدون شكست

بود، اهمیت زیادی داشت و بار دیگر ثابت كردیم نفت تیم بزرگی است.

وی با اشاره به این كه تاكتیك تیم نفت در نیمه نخست، بسته نگاه داشتن دروازه اش بود، اضافه كرد: نیمه نخست یك نیمه متعادل بود كه ما به هدف‌ مان رسیدیم و علاوه بر آن گل هم زدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان كرد: در نیمه دوم، ملوان برای جبران گل خورده تلاش زیادی كرد و در مالكیت توپ و خلق موقعیت موفق ‌تر از ما عمل كرد، هر چند در اواخر مسابقه روی ضد حمله فرصت ‌های گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: تعویض 'فریرا' یك تعویض تاكتیكی بود و وی به علت عملكرد نامناسب از زمین بازی خارج نشد.

فركی در پایان ضمن تشكر از میزبانی باشگاه ملوان بندرانزلی و هیات فوتبال شهرستان بندرانزلی گفت: تیم ملوان بازیكنان و كادر فنی خوب و قابل احترامی دارد و من به مردم شهرستان بندرانزلی بابت داشتن چنین تیمی تبریك می گویم.

تیم فوتبال نفت تهران، عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی شهرستان بندرانزلی با نتیجه یك بر صفر تیم ملوان بندرانزلی را شكست داد.

تیم نفت تهران هم اكنون با 41 امتیاز در رتبه پنجم و تیم ملوان بندرانزلی با 30 امتیاز در مكان دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) قرار دارند.ك/3

7151 / 1589





:: برچسب‌ها: توکیو , کودک , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: