جمشید زارع: خسارت های وارده به پرسپولیس را چگونه جبران می كنند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران، جمشید زارع در پی ادامه اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس - فجر سپاسی اعلام كرد: پرسپولیس در این فصل از ناحیه اشتباهات داوری لطمات جبران ناپذیری را متحمل شده است.

وی افزود: متاسفانه با گذشت زمان به جای بهبود شرایط، شاهد تشدید این رویه بوده ایم كه به شكل نگران كننده ای منجر به از دست رفتن امتیازات شده است، چنانكه با شروع نیم فصل دوم مسابقات با گذشت هشت مسابقه، هشت امتیاز به دلیل همین اشتباهات از دست رفته است.

وی گفت : باشگاه پرسپولیس با توجه به فشار هواداران و افكار عمومی، هزینه های هنگفت و برنامه ریزی های مدونی را برای بهبود شرایط تیم انجام داده تا بتواند پاسخگوی هوادار باشد و آن ها را با فوتبال و تیم محبوبشان آشتی بدهد.

زارع اظهار داشت: از سوی دیگر در شرایطی كه كمیته داوران اشتباهات همكاران خود را می پذیرد باید بپرسیم كه چگونه می خواهند خسارات وارده را محاسبه كرده و آن را در مقابل هدر رفتن سرمایه باشگاه جبران كند.

وی در ادامه با اشاره به بازی های گذشته، گفت: در بازی با شهرداری، گل آفساید آنها درست اعلام شد. برابر نفت آبادان هم دقیقا این اتفاق روی داد. اما در بازی با ذوب آهن هم دو پنالتی مسلم پرسپولیس نادیده گرفته شد و حالا هم برابر فجر سپاسی، همه اشتباهات به ضرر ما تمام شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: اگر اینگونه نبود، با گل شدن پنالتی، نتیجه كاملا وارونه می شد و با یك حساب سرانگشتی در نیم فصل دوم هشت امتیاز را فقط به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. این به معنای آن است كه پرسپولیس اكنون می توانست در جدول لیگ 41 امتیاز داشته باشد و جبران فاصله 6 امتیازی با صدر جدول (بدون احتساب بازی سپاهان - تراكتورسازی) در 9 بازی امری قابل انتظار بود.

وی در ادامه با اشاره به اینكه همچنان به سلامت فوتبال ایران ایمان دارد، گفت: بدون تردید باشگاه پرسپولیس صرفا به دنبال محكوم شدن داوران خاطی نیست چون این مساله دردی را از ما دوا نمی كند و سرمایه های بر باد رفته توسط اشتباهات داوری را بر نمی گرداند.

زارع تصریح كرد: ما خواهان آن هستیم كه آبروی فوتبال ایران و لیگ بیش از این به خطر نیفتد، روح و روان هوادار پرسپولیس، بیش از این آزارده نشود، خسارت های وارده جبران و از تكرار این وضعیت جلوگیری شود.

به گفته زارع ، با وجود آنكه بازیكنان و كادر فنی ما بر اساس اصول حرفه ای و با هدف جلوگیری از بروز تنش در جامعه فوتبال كه نظیر آن را در بازی تراكتورسازی - استقلال شاهد بودیم، با خویشتنداری از اعتراض به داور در جریان بازی خودداری كرده اند،متاسفانه باز هم تغییری در این رویه ایجاد نشد.

وی گفت: شرایط به گونه ای است كه به نظر می رسد عمدی در كار باشد،چون شاهد هیچ تغییری نیستیم و همچنان داوران با اشتباهات خود، امتیازات ما را به باد می دهند.

زارع در ادامه با اشاره به اینكه باشگاه پرسپولیس با ادامه این وضعیت خود را ناچار از اقدامات جدی تر می بیند، عنوان كرد: هیچ روزنه امیدی برای اصلاح این شرایط و هیچ نشانه مثبتی كه نشانگر تمایلی برای جلوگیری از این وضعیت باشد، دیده نمی شود. نمی دانیم دغدغه آنها از اینكه پرسپولیس خود را احیا كرده و در جدول لیگ بالا بیایید، چیست؟

وی گفت: به هر حال از رییس محترم فدراسیون فوتبال ، همچنین رییس سازمان لیگ و رییس كمیته داوران انتظار داریم بطور مستقیم وارد موضوع شوند تا پاسخ مناسبی به خواست بر حق باشگاه پرسپولیس و هواداران داده شود.

زارع گفت: در حال حاضر این اشتباهات نه تنها ما را از كورس قهرمانی دور كرده است بلكه شانس كسب سهمیه آسیایی را هم كم می كند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در مقابل این شرایط مسوول هستند.

9118





:: برچسب‌ها: خورشید , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
**** در تاریخ : 1390/11/20/4 - - گفته است :
سلام بيا سيمرغ چ ت اونجا داراي حضور فعال مديريت قالب جديد و مدرن و همچنين جديد بودن و كاربران بالاي 18 سال است بيا ديگه

30morghchat.i r


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: