سال آینده 800 هزار واحد مسكن مهر ساخته می شود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'علی نیكزاد' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تكلیف وضعیت تعاونی های مسكن مهر افزود: تعاونی هایی كه تا دو سال پیش از مردم پول دریافت كردند و هنوز كاری انجام نداده اند، تعطیل می شوند.

وی گفت: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی معتقد به تعطیلی تعاونی های غیرفعال است و به همه افرادی كه در این تعاونی ها ثبت نام كرده اند، اعلام می كنیم كه پول خود را پس بگیرند.

به گفته ی وزیر مسكن و شهرسازی متقاضیان پس از مراجعه به شهرهای جدید حداكثر تا 9 ماه واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت.

نیكزاد درخصوص برخی تعاونی هایی كه به بهانه فرم (ج) ( فرم ثبت نام مسكن مهر در تعاونی ها ) پول متقاضیان را پرداخت نمی كنند، گفت: تعاونی های غیر فعال پول مردم را یا در جیب خود گذاشته اند و یا در بانك سپرده گذاری كرده اند كه در هر صورت باید اصل پول را به مردم بازگردانند و این متقاضیان سریع تر از دیگران مسكن خود را دریافت می كنند.

وی در ادامه افزود: مسئولیت فرم (ج) را بنده تقبل می كنم و به مردم اطمینان می دهم ، در صورتی كه خانه دریافت نكرده باشند، فرم (ج) آنها قرمز نخواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی به زمان اتمام پروژه مسكن مهر 99 ساله اشاره و اظهار كرد: تا زمانی كه بنده مسئولیت دارم مسكن مهر 99 ساله اجرا می شود و هم اكنون نیز سهمیه 100 هزار واحد مسكن مهر خودمالك به تمامی استانها داده می شود.

وی تاكیدكرد: سال آینده ساخت 800 هزار واحد بافت فرسوده، خود مالك و 99 ساله آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه ساخت 30 هزار واحد مسكن مهر 99 ساله در پردیس شروع شده است، گفت: بر اساس صحبت های اخیر رئیس جمهوری مطرح شده است كه مسكن مهر تا سال 1392 تمام می شود.

وی با اشاره به حجم عظیم پروژه مسكن مهر بیان كرد: وزارت نیرو، شركت ملی گاز و وزارت ارتباطات همگی درگیر این پروژه هستند و همچنین در سال آینده سازمان ثبت و اسناد كشور هم پروژه عظیم صدور سند تفكیكی یك میلیون واحد مسكونی را برعهده دارد كه بسیار كار دشواری است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه هشت هزار واحد مسكونی در شهر جدید پرند تا 15 روز آینده تحویل داده می شود، گفت: توافق شده مسئولانی از وزارتخانه های راه و شهرسازی و نیرو هر هفته جلسه ای را برای حل مشكلات سایت مسكن مهر در پرند برگزار كنند.

نیكزاد اظهار كرد: در یكی از سایت های مسكن مهر در پرند پیشنهاد شده است تا پیمانكاری كه تجربه كار زیرساختی دارد، وظیفه ساخت تصفیه فاضلاب پرند را برعهده بگیرد و زیر نظر شركت آب و فاضلاب پرند این كار را انجام دهد.

اقتصام**9186**1561





:: برچسب‌ها: فوتبال , گربه , نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: