جشن وحدت در باكو برگزارشد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، در این جشن علاوه بر سفیر جمهوری اسلامی ایران در باكو ، نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و مسوولان نهادهای ایرانی در باكو حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ' حسین انصاریان ' در این مراسم گفت: شب هفده ربیع الاول مصادف با ولادت پیامبر رحمت و پیامبر احسان است.

وی تصریح كرد: پیامبر اسلام در شهر مدینه هدایت مردم و بیداری آنها را بر عهده گرفت و در سخنرانی های خود اظهارات گوهر باری را بعد از اقامه نماز برای هدایت مردم بیان می كردند.

انصاریان با اشاره به بیانات پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) گفت: آن حضرت در مدینه پس از اینكه نماز را به جا آوردند، فرمود: اگر امت من شش عمل را به خوبی انجام دهد، بهشت را برای آنها ضمانت می كنم.

به گفته وی ، دروغ نگفتن و خلاف واقع مطلبی بیان نكردن،عهد به وفا و وعده ، و عدم خیانت به امانت سبب می شود كه امت من بدون شك به بهشت بروند.

انصاریان افزود: چشم ندوختن به نامحرم، در بستر حرام نبودن و آزار نرساندن به مردم ، از دیگر اعمالی است كه امت من را به بهشت می برد.

وی اظهارداشت: انسان تا لحظه ای كه در این جهان حیات دارد، نباید به فردی آزار برساند و با تهمت و ناسزاگویی دل مردم را بشكند.

در ادامه این مراسم گروه های سرود آذری زبان اخلاص ، مومنین ، آذربایجان ، حیدر كرار، نرگس ، گوزلر، كوثر و نور به مناسبت سی وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) برنامه های متنوع هنری خود را اجرا كردند.

خاورم/1108**1566





:: برچسب‌ها: غذا , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: