هرگونه اقدام دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی با شكست مواجه شده است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'اصغر زارع ' درجمع راهپیمایان 22 بهمن در نوشهر افزود: دشمنان و ایادی استكبارغرب به طرق متعدد درصدد براندازی نظام، به انحراف كشیدن انقلاب اسلامی، زیرسوال بردن اندیشه های امام راحل (ره ) و ائمه اطهار(ع ) بودند، اما همه اندیشه های آنان محكوم به شكست شد.

وی پیشرفت و توسعه همه جانبه دركشور را مرهون این انقلاب دانست و ادامه داد: ‌امروز دشمن دچار زبونی و استیصال شده است، بنحوی كه بدخواهان نظام و این انقلاب یكی پس از دیگری خاكریزهای آنها درحال ساقط شدن است.

رییس سازمان حراست كل كشور با اشاره به اینكه امروز دانش هسته ای به عنوان یكی از پیچیده ترین دانش های روز دنیاست، گفت:‌ درچنین شرایطی دشمن كوشید تا با توطئه و استفاده از همه ظرفیت ها و تحریم های متعدد، جلوی پیشرفت جوانان را بگیرد.

زارع افزود: ‌ما امروز روی پای خودمان ایستاده ایم و با اتكال به خداوند متعال و تمسك به ائمه معصومین به ظرفیت بالای علمی جوانان مان مفتخریم.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس گفت: به طور قطع مردم غیور و ولایت مدار ایران اسلامی بیش از پیش در این روز حماسه دیگری را خلق خواهند كرد.

زارع حضور در انتخابات را به عنوان یك فریضه الهی دانست و ادامه داد: ‌باید ثابت قدم باشیم و با حضور قدرتمندانه و آگاهانه و با انتخاب نامزدهای اصلح در مسیر ولایت فقیه گام برداریم.ك/2

624





:: برچسب‌ها: فوتبال , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: