رییس یك موسسه فرهنگی در كشمیر:امید بشریت به انقلاب اسلامی ایران است
نوشته شده توسط : blpwjob

حجت الاسلام 'سید حسن موسوی آرمان' روز شنبه در حاشیه راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب در میدان آزادی به خبرنگار ایرنا گفت:بیداری ملت ها و خیزش های اسلامی در كشورهای منطقه به بركت انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای امام خمینی (ره) و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب است رشد و گسترش یافته و امروز امید عالم بشریت و دنیای اسلام به انقلاب اسلامی است .

وی در ادامه افزود:مردم جهان تاكنون انواع حكومت ها و نظام ها را تجربه كرده اند و هیچیك از نظام های حكومتی موجود به جز ظلم و تشتت ،حاصلی نداشته است.

موسوی آرمان همچنین گفت: استكبار جهانی كه حكومت خود را بر پایه ظلم و ستم بنا نهاده است ،اینك شاهد است كه چگونه حكام دست نشانده شان در منطقه یكی پس از دیگری سرنگون می شوند و سرانجام سایر سردمداران حكومت های ظالم در منطقه نیز چنین خواهد بود.

وی كه به همراه 40 نفر از جوانان كشمیری به جمهوری اسلامی ایران سفر كرده، روز گذشته با سایر شركت كنندگان در كنفرانس وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند.

رییس این موسسه فرهنگی كه مسوولیت یك دارالقرآن را نیز در كشمیر بر عهده دارد، مراسم سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار با شكوه دانست و گفت: برای گروه ما بسیار جالب است كه مردم با علاقه و اشتیاق سالروز پیروزی انقلاب خود را اینگونه جشن می گیرند.

این پژوهشگر دینی و رییس موسسه یادبود امام خمینی (ره) در كشمیر همچنین گفت: شیعیان كشمیر در چنین روزی همزمان در شهرهای مختلف كشمیر نیز راهپیمایی می كنند و این مراسم هر سال باشكوهتر از سال های گذشته برگزار می شود.

موسوی آرمان حضور این گروه كشمیری در راهپیمایی میدان آزادی را در راستای مقابله با تبلیغات منفی استكبار دانست و گفت: شركت كنندگان در راهیپیمایی بیست و دوم بهمن، حضور مردم و پایبندی آنان به جمهوری اسلامی را از نزدیك مشاهده می كنند و تحت تاثیر تبلیغات دشمنان انقلاب اسلامی ایران قرار نمی گیرند.

فراهنگ**1003**1580





:: برچسب‌ها: پارک , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
saeed afshin در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
تمام ترفندهاي کامپيوتري توي اين آدرس



سلام دوست خوبم. مي خواي تمام ترفندهاي کامپيوتر رو بياموزي و حتي درست کردن سايت ؟؟؟؟بيا پيش ما. راستي از چت روم هاي ميهن چت و مهشر و غيره.... بي زاري؟؟؟ بيا آدرس چت روم ما رو توي وبت بزار. ما يک بنر رايگان برات مي سازيم. وشما را در دسترسي سريع که بيشترين بازديد را در روز دارد لينک مي کنيم.

www.chat.zxr.ir



www.onetow.loxblog.com



باتشکر مدير کل سايت: سعيد افشين


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: