فرستاده ویژه هند وضعیت مالدیو را پیچیده توصیف كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، مدیركل غرب وزارت امور خارجه هند بعد از انجام یك دیدار دو روزه از مالدیو روز شنبه به خبرنگاران در دهلی نو گفت: همه رهبران مالدیو قبول دارند كه بحران سیاسی در این كشور باید با آرامش و عاری از هرگونه خشونتی حل شود.

'ام. گاناپاتهی' بلافاصله بعد از آغاز اولین موج ناآرامی ها در مالدیو، به عنوان فرستاده ویژه دولت هند با رهبران سیاسی این كشور در زمینه روش های ممكن برای برقراری صلح و آرامش در منطقه گفت و گو كرد.

وی با تاكید براینكه تحولات و رویدادهای مالدیو مساله ای داخلی است، تصریح كرد كه هند معتقد است كه تحولات و مسایل پیش آمده در مالدیو باید توسط خود مردم و در چارچوب قانون اساسی این كشور با آرامش و عاری از هرگونه خشونتی حل و فصل شوند.

وی، در پاسخ به اینكه آیا هند در عدم حمایت از 'نشید' مرتكب اشتباه شد، گفت: این یك بازی كریكت نیست و این یك موضوع جدی است و ما آنگونه كه شما سوال می كنید فكر نمی كنیم ولی به نظر من ما باید رابطه خود را با رییس جمهوری 'نشید' و گروه وی را همچنان حفظ كنیم و ما با آنان در طول دو روز گذشته گفت وگو كردیم.

فرستاده ویژه هند، در پاسخ به این سوال كه آیا رویداد اخیر در مالدیو یك كودتا بوده است ، گفت:دستگاه رهبری مالدیو باید در مورد اینكه آن یك كودتا بوده است یا خیر تصمیم بگیرد و به نظر من ما باید تصمیم دستگاه رهبری و دیدگاه قانون اساسی مالدیو را در این خصوص قبول كنیم.

گاناپاتهی، در مورد امنیت سرمایه گذاری های هند در مالدیو، گفت: به ما اطمینان داده شده است كه هیچ اقدامی علیه سرمایه گذاری خارجی در مالدیو از جمله سرمایه گذاری های هند در این كشور صورت نخواهد گرفت.

آساق **2164 ** 589**





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: