مرندی:غرب همواره در مواجهه با انقلاب اسلامی بازنده است
نوشته شده توسط : blpwjob

'سید علیرضا مرندی' كه امروز- شنبه- در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته بود،در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مردم ایران سران غرب را به خوبی شناخته اند و دنیا هم به تدریج از ماهیت سران غرب با خبر خواهند شد.

وی با بیان اینكه بیداری اسلامی باید پیش از اینها در منطقه رخ می داد ولی غربی ها به همراه برخی از سران عرب تمام تلاشهای خود را كردند تا از رشد و گسترش بیداری اسلامی جلوگیری كنند، گفت:به حمدالله این انقلابها در منطقه رخ داد و جریانی است كه به این كشورها ختم نخواهد شد و ان شاء الله به جای قدرت پوچ و ضد خدایی غرب یك قدرت اسلامی در منطقه جایگزین خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به حمایتهای غرب از برخی از سران عرب كه با بیداری اسلامی كنار گذاشته شده اند گفت:رفتار متناقض غربی ها امر جدیدی نیست و همیشه رفتار آنها مبتنی بر دو رویی و ریا بوده است.

مرندی همچنین با بیان اینكه حضور مردم در صحنه هایی مثل انتخابات سلاحی كارآمد برای حفاظت از كشور است، اظهار داشت:در انتخابات ،كاندیداهایی با سلایق مختلف حضور دارند و مردم با تحقیق و شناخت كامل به نامزدهای مورد نظر خود رای می دهند و ان شاء الله مجلسی قدرتمند شكل خواهد گرفت.

اقتصام ** 2021**1580





:: برچسب‌ها: اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: