ایران مستقل ترین كشور منطقه است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، ابراهیم شیبانی كه شامگاه شنبه در مراسم جشن باشكوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در وین سخن می گفت، افزود: به اذعان همگان، جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین و آزادترین كشور منطقه است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینكه ایران قبل از انقلاب، استقلال و آزادی نداشت و پس از پیروزی انقلاب بود كه ما دارای استقلال و آزادی شدیم، اضافه كرد: استقلال و آزادی را جمهوری اسلامی به ما داد و باید قدر این نعمت را بدانیم.

شیبانی در خصوص اهمیت استقلال كشورها گفت: مسوولان بسیای از همین كشورهایی كه رای به تحریم ایران می دهند در دیدارهای خصوصی اذعان می كنند كه تحت فشار برخی كشورها مجبورند كه به تحریم ها رای بدهند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینكه 'انقلاب ما انفجار نور بود' ، خاطرنشان كرد كه دستاورد این انفجار نور، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است.

شیبانی در ادامه با اشاره به موفقیت دانشمندان هوا فضای كشورمان در ارسال سومین ماهواره بومی'نوید علم و صنعت' به فضا، گفت كه در آینده نزدیك ماهواره چهارم ایران نیز به فضا پرتاپ خواهد شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش تاكید كرد كه ایران در آینده نزدیك بالاترین اقتدار را در منطقه خواهد داشت.

گفتنی است در این جشن كه به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش برگزار شده بود،گروه موسیقی سنتی ایرانی 'عشاق' به هنرنمایی پرداختند.

همچنین نگار استخر عروسك‌گردان و بازیگر ایرانی با عروسك‌ گردانی شخصیت 'سنجد' و اجرای برنامه، لحظات شادی را برای ایرانیان شركت كننده در این جشن آفرید.

اروپام 1344





:: برچسب‌ها: زرد , خورشید , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: