ساخت مخازن CNG پاسخگوی نیاز كشور نیست
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز یكشنبه ایرنا و به نقل از ایكو پرس، 'كیانوش پورمجیب' تصریح كرد: این شركت برای جلوگیری خروج بیشتر سرمایه از كشور و جهت پاسخگویی به نیاز بازار نسبت به تامین مخازن داخلی اقدام كرده است ، اما ظرفیت ساخت مخازن داخلی جوابگوی نیاز تولید خودرو سی ان جی متناسب با تقاضای جامعه نیست .

وی متذكر شد: دولت باید دستور تسریع در ارائه تاییدیه لازم به منظور ثبت سفارش مخازن سی ان جی برای مصارف خودرو سازان را صادر كند، چرا كه پروسه تامین مخازن وارداتی زمان بر بوده و عدم عقد قرارداد با واردكنندگان مخزن منجر به تولید ناقص خودرو می شود كه تكمیل خودرو های ناقص دردست مشتریان تبعات سنگینی بدنبال دارد.

وی تاكید كرد: این شركت نسبت به تامین مخازن داخلی مشروط به دارا بودن شرایط كیفی تدوین شده اقدام خواهد كرد كه به تناسب آن از ورود مخازن وارداتی كسر خواهد شد.

معاون كیفیت ایران خودرو همچنین از آمادگی این شركت برای اجرای تست ادواری مخازن تولیدات این شركت خبر داد و افزود:این امر پس از اعلام دستورالعمل توسط ستاد سوخت كشور، مشروط به یكسان بودن چك لیست بازرسی بین خودرو سازان و موافقت سازمان ملی استاندارد با سلب هرگونه عواقب حقوقی ،میسر خواهد بود.

وی افزود :درستاد مدیریت حمل و نقل سوخت توافق شد، هزینه بازدید مخازن CNG كه هر سال با توجه به نرخ تورم بازنگری خواهد شد با سلب هرگونه مسئولیت حقوقی توسط نمایندگی ها از مالك خودرو اخذ شود.

وی با اشاره به اینكه حدود 800 هزار دستگاه از محصولات این شركت خارج از تولیدات كارخانه ای تبدیل به سی ان جی شده اند، خاطر نشان كرد: ایران خودرو در قبال مالكان این دسته از خودرو ها مسئولیتی ندارد و این موضوع به تایید ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت كشور نیز رسیده است.

اقتصام**3917**1561





:: برچسب‌ها: غروب , پرنده , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: