سیمرغ فیلم روزهای زندگی به قلاده های طلا رسید
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش بامداد روز دوشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، سیمرغ بلورین بهترین كارگردانی بخش مسابقه سینمای ایران سی امین جشنواره بین الملل فیلم فجر به پرویز شیخ طادی بابت فیلم 'روزهای زندگی' رسید،اما وی این جایزه را به كارگردان فیلم'قلاده های طلا' ابوالقاسم طالبی تقدیم كرد و گفت:این جایزه را به كارگردان فیلم خوب قلاده های طلا می دهم كه طالبی به خاطرحضورش در هیات داوران این فیلم را بخش مسابقه شركت نداد.

**'اكبر عبدی' به هنگام دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مكمل مرد گفت:این جایزه برای من مثل بچه پای تابوت در سن 60 سالگی است چرا كه من دیگر انرژی سال های گذشته را ندارم.

وی با بیان اینكه من باید این جایزه را در جوانی دریافت می كردم، افزود: جایزه سیمرغ بلورین باید برای بازی در فیلم 'ای ایران'، 'آدم برفی' و یا 'هنرپیشه' به من می رسید كه متاسفانه اینگونه نشد.

بازیگر فیلم 'خوابم می آد' همچنین از جمشید مشایخی و ناصر تقوایی یاد كرد و گفت:من زندگی شخصی و كاری ام را مدیون راهنمایی های عبدالله اسكندری هستم كه بسیارخود را مدیون آن می دونم.

این بازیگر پیشكسوت سینما و تلویزیون همچنین خاطره ای از دریافت سیمرغ بلورین بازیگری بابت بازی در فیلم 'مادر' را با حالت طنز تعریف كرد.

اكبر عبدی به هنگام دریافت جایزه داود رشیدی را به شدت در آغوش گرفت و شروع به گریه كردن كرد.

**نمایش تصاویر مسعود رایگان، مجید انتظامی و مسعود فراستی به عنوان هیات داوران با تشویق های حضار روبرو شد.

**'هنگامه قاضیان' به هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر زن گفت: اگرچه تمام كاندیداها افراد معتبری هستند اما اسامی عجیب و غریبی در لیست نامزدها دیده می شود.

وی عنوان كرد: از هیات داوران ممنونم كه تلاش های مرا كه بدون پشتوانه در این راه سخت پیش می روم می بینند.

این بازیگر سینما اظهار داشت:از محمدعلی باشه‌آهنگر كارگردان فیلم 'روزهای زندگی'تشكر می‌كنم كه بخشی از جنگ را كه در 9 سالگی و پناهگاه‌ها تجربه كرده بود، به من آموخت و شیخ‌طادی كه با حرمت و احترام‌بخشی، جنگ را مستندوار از او یاد گرفتم.

**ابراهیم اصغری' تهیه كننده فیلم 'شورشیرین' نیز به هنگام دریافت جایزه ویژه دبیرجشنواره عنوان كرد:امیدوارم شرایطی فراهم شود تا هیات داوران برای انتخابات خود توضیح دهند.

** 'یكتا ناصر' بازیگر فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' هنگام دریافت جایزه مكمل زن گفت:سلام به سیمرغ كه همیشه از دورآن را می دیدم.

وی همچنین افزود:كاش در میان هیات داوران ،یك نفر از زنان سینماگر هم حضور داشت تا من با دست دادن به وی انرژی ام تخلیه كنم چرا كه الان بیش از حد هیجان زده هستم.

مراسم اختتامیه سی امین جشنواره فیلم فجر با حضور بسیاری از علاقمندان در تالار وحدت برگزار شد.

فراهنگ**9173** 1574





:: برچسب‌ها: اسپانیا , بهار , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: