صبا- پرسپولیس/دنیزلی و یارانش بدنبال اولین پیروزی در قم
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت كه از زمان انتقال صباباتری تهران به شهر قم در لیگ هشتم تاكنون سه بار در قم به مصاف هم رفته اند كه حاصل آن دو پیروزی برای صبا و یك تساوی بوده است.

البته دو تیم در چارچوب لیگ برتر تاكنون در مجموع 15 بار به مصاف هم رفته اند كه حاصل آن شش برد برای پرسپولیس ، چهار برد برای صبا و پنج تساوی بوده است.

هر دو تیم در دیدارهای پر گل خود دو پیروزی چهار بر یك مقابل یكدیگر دارند ، پرسپولیس در بازی برگشت لیگ هفتم و صبا نیز در بازی برگشت لیگ دهم در حالی كه پرسپولیس را علی دایی رهبری می كرد به این پیروزی پرگل دست یافتند.

این هفته صبا و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند كه بازی های هفته گذشته خود در لیگ برتر را با شكست برابر حریفان پشت سرگذاشته اند.

صبا كه در اهواز میهمان تیم فولاد بود با نتیجه سه بر صفر مغلوب شاگردان مجید جلالی شده است و پرسپولیس نیز در خانه خود با نتیجه سه بر دو به فجر سپاسی شیراز باخته است.

شرایط حساس دو تیم در جدول و شكست هر دو تیم در بازی هفته گذشته باعث شده است تا هواداران صبا و پرسپولیس خواهان برد تیم محبوب خود در بازی روز چهارشنبه باشند.

آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حالی در هفته دو لیگ دهم برگزار شد كه صبا توانست با نتیجه دو بر یك میهمان خود را شكست دهد.

صبا هم اكنون در جدول رده بندی لیگ برتر با كسب 41 امتیاز و تفاضل گل كمتر نسبت به نفت تهران در رده پنجم قرار دارد و پرسپولیس نیز با 33 امتیاز در رده هفتم جای گرفته است.

شاید یكی از با انگیزه ترین بازیكنان حاضر در بازی صبا و پرسپولیس غلامرضا عنایتی مهاجم صبای قم باشد كه بدنبال جشن گرفتن به ثمر رسانده یكصدمین گل خود در لیگ برتر در بازی مهم مقابل تیمی چون پرسپولیس باشد.

عنایتی با دوگلی كه در بازی هفته بیست و چهارم مقابل مس سرچشمه كرمان به ثمر رساند تعداد گل های خود را به 99 گل رساند و امیدوار است با گلزنی مقابل پرسپولیس اولین بازیكن لیگ برتر فوتبال ایران باشد كه 100 گله می شود.

صبای قم در 25 هفته گذشته لیگ برتر 31 بار دروازه حریفان را باز كرده است اما پرسپولیسی ها آمار بهتری نسبت به حریف خود دارند و 35 بار موفق به گلزنی شده اند.

خط دفاعی صبا با بهره گیری از مدافعان باتجربه ای چون مرتضی كاشی و سهراب بختیاری زاده تاكنون 27 بار دروازه اش باز شده است و در مقابل پرسپولیسی ها كه نوسان زیادی را در این فصل پشت سرگذاشته اند 34 بار دروازه خود را گشوده شده دیده اند.

به هرحال بازی دو تیم در حالی از ساعت 14:45 روز چهارشنبه در استادیوم یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد كه هواداران برای حضور در این مسابقه و پیروزی تیم محبوب خود لحظه شماری می كنند.ك/4

7408/ 380/





:: برچسب‌ها: انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: