نوشته شده توسط : blpwjob

'امیر عمیدی' دوشنبه شب و در پی انجام نشدن سفر ملی پوشان پینگ پنگ ایران به كویت در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد:‌ متاسفانه طرف كویتی در مهلت مقرر از صدور روادید برای بازیكنان تیم كشورمان خودداری كرد تا آنان نتوانند به این كشور سفر كنند.

وی اظهار داشت: به دنبال این برخورد، مراتب را به فدراسیون بین المللی پینگ پنگ اعلام كرده و با اولتیماتوم این فدراسیون، مقرر شد، سفارت كویت، روادید گروه ایرانی را تا ساعت 9 صبح فردا

(سه شنبه) آماده كند.

به گفته وی، مسوولان فدراسیون بین المللی پینگ پنگ همچنین زمان برگزاری مسابقات را یك روز به تاخیر انداخت تا تیم ایران بتواند به موقع در این رقابت ها شركت داشته باشد!!

دبیر فدراسیون پینگ پنگ تصریح كرد: بر همین اساس، چنانچه روادید در زمان مقرر تحویل شود، تیم پینگ پنگ كشورمان به این مسابقه ها خواهد رسید.

عمیدی، سطح رقابت های پوروتور كویت را بالا خواند و افزود: این مسابقه در تقویم فدراسیون بین المللی پینگ پنگ قرار دارد و اغلب پینگ پنگ بازان برتر دنیا در آن شركت خواهند داشت.

به گفته وی در رقابت های امسال كه چهار روز به طول می انجامد 176 پینگ پنگ باز از 28 كشور از جمله چین، آلمان، فرانسه، انگلستان، مجارستان، بلاروس، یونان، ژاپن و ایتالیا شركت دارند كه حضور نفرات اول تا سوم رده بندی فدراسیون بین المللی، حكایت از سطح بالای این مسابقه ها دارد.

دبیر فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: قرعه كشی این رقابت ها انجام شد و پینگ پنگ بازان ایرانی رقبای خود را شناختند.

عمیدی گفت:‌ معتقدم در قرعه كشی، شانس مردان ایران بهتر از بانوان بوده است و از این رو امیدواریم آنان از فرصت بدست آمده برای ارتقای رده بندی خود در فدراسیون بین المللی پینگ پنگ به خوبی استفاده كنند.

9144 / 1589





:: برچسب‌ها: عروسی , اسکاتلند , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: