حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را نقش برآب كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرتیپ پاسدار' محمد پاكپور' این مطلب را در گردهمایی روز دوشنبه كاركنان ستاد نیروی زمینی سپاه با هدف گرامی داشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد نیرو بیان كرد.

سردار پاكپور در این مراسم ضمن تبریك ایام الله دهه فجر و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: علیرغم تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و نیت پلید بدخواهان نظام، مردم فهیم و بصیر ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب كردند.

وی بااشاره به فلسفه نامگذاری بیستم بهمن به روز حفاظت اطلاعات در سپاه گفت:20 بهمن سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 است كه دراین عملیات بزرگ به علت رعایت اصول حفاظتی دشمن غافلگیر شد و این پیروزی عظیم و باورنكردنی به دست آمد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با مقایسه دو عملیات والفجر مقدماتی و والفجر 8 گفت: اساسی ترین عامل موفقیت عملیات والفجر 8 رعایت اصول حفاظتی بود .

فرمانده نیروی زمینی سپاه، حفاظت در گفتار، رفتار، حیطه بندی، اختفا و پوشش را از جمله اصول حفاظتی خواند و گفت: در صورت اطلاع دشمن از موقعیت و وضعیت ما، پیروزی ما با زحمت و تلفات همراه خواهد بود.

سردار پاكپور افزود: دشمن امروز تجهیزات و امكاناتی را در سطح دنیا توزیع كرده است كه به وسیله آنها از جمله اینترنت، تلفن همراه و ... بهره برداری اطلاعاتی می كند و این هشداری است كه كلیه كاركنان باید در استفاده از وسایل ارتباطی مراقب دشمن به هنگام مبادله اطلاعات باشند.

وی تاكید كرد: كلیه عزیزانی كه در سپاه مشغول خدمت هستند اعم از سرباز و پاسدار باید توجه داشته باشند كه همواره مورد توجه دشمن هستند و باید با رعایت كامل مسائل حفاظتی دشمن را در دسترسی به اهداف خود مایوس كنند.

سیام**1478 1418





:: برچسب‌ها: رقص , خام , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: