گزارش‌ها از 'تجمع‌های اعتراضی پراکنده' در تهران
نوشته شده توسط : blpwjob
کروبی، موسوی و همسرانشان

رهبران مخالفان دولت ایران و همسرانشان از یک سال پیش در حصر خانگی قرار گرفتند - خانم کروبی بعدا از حصر خارج شد

شاهدان عینی می گویند که مخالفان دولت در تهران امروز سه شنبه ۲۵ بهمن به صورت پراکنده در بعضی نقاط شهر تجمع کردند و پلیس هم حضور گسترده‌ای در تعدادی از خیابان‌ها و میادین اصلی شهر داشت.

به گفته این شاهدان، در بعضی از این تجمع ها شعارهای اعتراضی داده شد. خبرهای تأیید نشده ای هم از بازداشت تعدادی از معترضان در میدان انقلاب، میدان فردوسی و چهار راه ولی عصر منتشر شد.

با این حال گفته می شود که شمار معترضان در تجمع های امروز از شمار معترضان در تجمع های روز ۲۵ بهمن سال گذشته کمتر بوده است.

حکومت ایران اجازه پوشش تجمع های اعتراضی مخالفان دولت را به خبرنگاران مستقل و خبرگزاری های بین المللی نمی دهد و تأیید مستقل مشاهدات و گزارش های منتشر شده برای بی‌بی‌سی ممکن نیست.

رسانه های نزدیک به مخالفان دولت ایران در روزهای اخیر فراخوان هایی را منتشر کرده بودند که در آن از معترضان خواسته شده بود در اعتراض به ادامه حبس خانگی مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به خیابان ها بیایند.

آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد از یک سال پیش و در پی فراخوان برای راهپیمایی مخالفان در روز ۲۵ بهمن سال گذشته در حصر خانگی قرار گرفتند.

دوشنبه شب و امروز (سه شنبه) ویدیوهایی در سایت یوتیوب منتشر شده که حاوی صدای الله اکبر و شعارهایی است که گروهی از معترضان دیشب بر بام خانه هایشان در تهران سر داده اند.

رسانه های ایران همچنین دوشنبه شب از ترافیک سنگین و غیر عادی خیابان های تهران خبر دادند که با وجود تلاش های پلیس راهنمایی و رانندگی تا ساعت ها ادامه داشت.

شاهدان عینی می گویند که ترافیک سنگین و غیر عادی از بعد از ظهر امروز دوباره در خیابان های تهران به چشم می خورد و شماری از موتورسواران که پرچم های "حزب الله" با خود حمل می کنند به صورت دسته جمعی در اطراف خیابان ولی عصر دیده شدند.

به گفته این شاهدان تعدادی از خودروها اقدام به زدن بوق های ممتد می کردند که پلیس راهنمایی و رانندگی به آنها تذکر می داد.





:: برچسب‌ها: هندوستان , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
احسان در تاریخ : 1390/11/26/3 - - گفته است :
با سلام خدمت شما وبلاگ funpatugh.lxb.ir
به چند نویسنده جهت گذاشتن مطالب طنز در وبلاگ نیازمند است اگه شما مایل به این کار هستید از قسمت نظرات وبلاگ ما یا ایمیل kharabkar_game@yahoo.com با ما در تماس باشید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: