تولید فیلم های سینمایی نباید مختص به پایتخت باشد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد خزایی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز افزود: این در حالی است كه امكانات مناسب و استعدادهای درخشان و خوب در استان ها وجود دارد كه به حمایت نیاز دارد تا تولید فیلم های فاخر را به دنبال داشته باشد.

وی بیان كرد: دوران تمركز امكانات در تهران گذشته است و در حال حاضر شرایط فعالیت و امكانات در شهرستان ها نیز در حد مطلوب فراهم است كه باید بین هنرمندان، سازمان سینما، ادارات كل فرهنگ و ارشاد استان ها و استانداری ها ارتباطی موثر ایجاد شود كه منجر به تولید فیلم سینمایی در استان ها شود.

خزایی اظهار داشت: به دنبال این هستیم كه در سال های آینده فیلم های سینمایی تولید استان ها در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد كه امیدواریم سال آینده حداقل پنج فیلم از استان ها در بخش مسابقه جشنواره حضور داشته باشند.

وی با بیان اینكه ردیف خاص بودجه برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان ها اختصاص یابد اضافه كرد: جا دارد تا در استان ها نیز ردیف خاص اختصاص یابد تا برای برگزاری خوب جشنواره با خیال راحت برنامه ریزی شد تا دغدغه خاطری از این جهت وجود نداشته باشد.

خزایی ادامه داد: فیلم هایی با مضامین دفاع مقدس و قرآنی در سی امین جشنواره فیلم فجر افزایش چشمگیری داشت كه با استقبال عموم مردم كشور مواجه شد.

وی گفت: استقبال خوبی در تمام كشور از جشنواره امسال داشتیم و نشان دهنده این است كه اگر فیلم ها خوب باشد مردم نیز استقبال می كنند.

خزایی افزود: جشنواره فیلم فجر شیراز یكی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم فجر در كشور است كه براساس گزارش های رسیده یكی از جشنواره های برگزیده به لحاظ اجرایی در كشور بود.

وی بیان داشت: استقبال بسیار خوب از جشنواره در شهر شیراز بیانگر این است كه استان فارس و شیراز می تواند یك جشنواره مستقل داشته باشد و با توجه به درخواستی كه از استان ارسال شده شیراز می تواند میزبان نخستین جشنواره فیلم كشورهای مسلمان باشد كه به لزوم حضور فعال شیراز در بخش های ملی و بین المللی باید در توجه شود.

جشنواره فیلم فجر شیراز از پانزدهم تا بیست و پنجم بهمن 90 در این شهر برگزار شد.ك/2

7382/ 679





:: برچسب‌ها: اروپا , سان فرانسیسکو , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: