رسیدگی خارج از نوبت دستگاه قضایی به پرونده نامزدهای متخلف
نوشته شده توسط : blpwjob

حجت الاسلام و المسلمین 'سید ابراهیم رییسی' در گفت و گو با 'خبرهای یك' ایرنا افزود: قانون وظیفه رسیدگی به تخلفات نامزدها را به عهده قوه قضاییه گذاشته است و دستگاه قضا نیز در صورت بروز هرگونه تخلف احتمالی با شدت و در اسرع وقت و خارج از نوبت به آنها رسیدگی خواهد كرد.

این مقام ارشد دستگاه قضایی خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس گفت: بهترین روش پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، رعایت قانون توسط نامزدها است.

وی در عین حال اظهار داشت: تصور می كنیم با كمترین تخلفات انتخاباتی مواجه شویم و امیدواریم شاهد حماسه ای دیگر از حضور باشیم.

معاون اول قوه قضاییه در خصوص برگزاری انتخابات در كشورمان گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تكلیف مداری صورت می گیرد كه از همه جهات، نشان از پیروزی و موفقیت دارد.

وی ادامه داد: اگر این تكلیف مداری در بین مردم و نامزدها جاری باشد هر دو گروه رای آورده و رای نیاورده از انتخابات خرسند هستند و این عمل به تكلیف، موجب پیروزی همیشگی می شود.

رییسی بر لزوم اخلاق محوری و قانون محوری در انتخابات تاكید كرد و گفت: اگر محور حركت افراد بر پایه قانون باشد شاهد كمترین تخلف و بیشترین مشاركت خواهیم بود و همانند همیشه حماسه حضور در انتخابات شكل می گیرد.

وی ادامه داد: پس از حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیش بینی می شود كه حماسه ای دیگر از شور و شعور در انتخابات مجلس نهم شكل گیرد.

سیام**ع.ق**2026





:: برچسب‌ها: توکیو , کودک , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: