استعفای 'آقای بازیگر' از شورای عالی خانه هنرمندان
نوشته شده توسط : blpwjob
انتظامی عزت الله

آقای انتظامی می گوید عدم آشنایی با اعضای جدید شورای عالی خانه هنرمندان برایش مشکل ایجاد می کرده و به این دلیل تصمیم به کناره گیری گرفته است

عزت الله انتظامی از عضویت در شورای عالی خانه هنرمندان و نایب رئیسی این مرکز ایران استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری های ایران آقای انتظامی استعفایش را در نامه ای خطاب به غلامحسین امیرخانی، رئیس شورای عالی خانه هنرمندان اعلام کرد.

او در این نامه نوشته است: "حال که عزیزان و بزرگانی که با آنان در شورای عالی انس و الفتی داشتم حضور ندارند من نیز با پوزش، استعفای خود را تقدیم می دارم."

آقای انتظامی در گفتگویی با خبرگزاری فارس در این باره گفت که استعفایش به دلیل "تغییراتی بود که در اعضای شورا صورت گرفت" و افزود اعضای سابق به حضور در شورا دعوت نشدند و اعضای جدید جایگزین شدند.

آقای انتظامی به جزییات دیگری اشاره نکرد، اما گفت عدم آشنایی با اعضای جدید برایش مشکل ایجاد می کرده و به این دلیل تصمیم به کناره گیری گرفته است.

غلامحسین امیرخانی، مرتضی ممیز، غلامحسین نامی، ایرج کلانتری، ایرج راد، محمد سریر، محمد رضا عبدالملکیان، حمیدالله رضایی و محمدعلی نجفی، اعضای هیات موسس خانه‌ هنرمندان ایران هستند.

در ترکیب کنونی شورای عالی خانه هنرمندان، غلامحسین امیرخانی، رییس شورا، عزت‌الله انتظامی نایب رییس و مجید سرسنگی، مدیر عامل است و اعضای شورا بر اساس آنچه در سایت این مرکر آمده ابراهیم حقیقی، رضا میرکریمی، طاهر شیخ الحکمایی، کامران شاهین فر، ایرج راد، محمد رضا عبدالملکیان، حمیدرضا نوربخش، معصومه مظفری، محمد سریر، غلامحسین نامی، نصرالله ناصح پور، غلامرضا خیاطان، مصطفی اسداللهی و حمیدالله رضایی برورتی هستند.

بهزاد فراهانی و انوشه منصوری هم بازرسان شورای عالی خانه هنرمندان ایران هستند.

خانه‌ هنرمندان ایران، محل دبیرخانه‌ صنف‌های هنری ایران است که بر اساس آنچه در اساسنامه این خانه آمده، در جهت ارایه خدمات و ایجاد امکان فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری برای صنف‌های هنری ایران عمل می کند.

اساسنامه این مرکز که گفته می شود بزرگترین مرکز فرهنگی هنری غیردولتی ایران است، ۱۱ سال پیش تصویب شد.

خانه هنرمندان که در خیابان فرصت تهران واقع است محل برگزاری رویدادها، تجمعات و دیدارهای فرهنگی و هنری است.





:: برچسب‌ها: خانواده , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: