نمازی: روال بازی اجازه نداد تاكتیك های كی روش اجرا شود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، امید نمازی این دیدار را كه پنجشنبه شب در ورزشگاه الوصل دوبی با نتیجه مساوی 2 – 2 خاتمه یافت، دیدار مشكلی دانست.

وی گفت: اردنی ها از انگیزه بالاتری به نسبت ما برخوردار بودند زیرا اگر پیروز می شدند در سیدبندی مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی وضع بهتری پیدا می كردند. ما هم پس از یك نیمه كه نتوانستیم كارهای تاكتیكی موردنظرمان را انجام دهیم، در نیمه دوم بهتر كار كردیم و با جنگندگی و تفكر مبارزه به بازی برگشتیم و نتیجه را مساوی كردیم.

نمازی درباره نظر كادر فنی پیرامون جوانانی كه به این اردو دعوت شده اند، گفت: نظر، بسیار مثبت است و آنها قابل قبول بودند. اینها آینده فوتبال ایران هستند و باید سعی كنند هر روز در تمرینات و مسابقات بهتر باشند و پیشرفت كنند.

وی افزود : 'كی روش' نیز با سابقه ای كه در پرتغال دارد نشان داده كه همیشه به بازیكنان جوان نگاه مثبتی دارد و سعی می كند از آنها استفاده كند. بنابراین چنانچه جوانها بتوانند در لیگ خودشان را نشان دهند، قطعا بدانند كه به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی درباره حریفان مرحله بعد و اینكه شاید در مقابل آنها نتوان دو گل خورده را به راحتی جبران كرد، اظهار داشت: درست است. تیم ما باید خیلی هماهنگ تر شود و فضاهای زمین را برای تیم مقابل محدودتر كند و اجازه بازیسازی به آنها ندهد. البته در این دیدار بدشانس هم بودیم بویژه روی گل اول كه ضربه بازیكن اردنی كمانه كرد و وارد دروازه ما شد.

نمازی اظهار داشت : روی گل دوم هم یك لحظه غفلت خط دفاع ما باعث پنالتی شد وگرنه حق ما این نبود كه دو بر صفر عقب بیفتیم اما خوشحالیم كه توانستیم به بازی برگردیم.

وی درباره اینكه چند درصد از تاكتیك های تمرین شده در اردوی دوبی در دیدار با اردن اجرا شد، گفت: روال بازی اجازه نداد كه نكات تاكتیكی موردنظر كی روش كاملا اجرا شود زیرا پس از اینكه ما گل اول را دریافت كردیم، رو به بازی مستقیم آوردیم تا توپ ها سریعتر به مهاجمانمان برسد و به همین دلیل كمتر از كارهای تركیبی تمرین شده كه توپ را از دفاع به حمله برسانیم، استفاده نمودیم.

دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال افزود:اما این طرز تفكر كه بعد از دو گل عقب افتادن، خود را شكست خورده ندانیم و مبارزه كنیم تا نتیجه را تغییر دهیم نكته مهمی در این تیم ملی است كه بعدها خیلی به ما كمك خواهد كرد.

1587**1553





:: برچسب‌ها: باغ وحش , دوچرخه , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: